דיגיטל וטק

וואטסאפ בפניית פרסה? עובדת על מנוי בתשלום

לפי דיווח חדש, וואטסאפ עובדת בימים אלה על תוכנית במסגרתה תגבה דמי מנוי מחלק מהמשתמשים. האם החברה חוזרת עשור אחורה, לימים בהם הפלתה לרעה משתמשי אייפון?
יאיר מור |  7
וואטסאפ (צילום pixabay)
בעשור הקודם זו היתה הכותרת של אחת התרמיות הנפוצות בעולם: וואטסאפ עומדת להתחיל לגבות דמי מנוי, ואם אתם לא רוצים לשלם – רק תלחצו רגע על קישור שלגמרי לא מנסה לגנוב מכם הרבה יותר כסף מזה שלכאורה וואטסאפ עומדת לנסות לקחת מכם. אבל עכשיו זה עומד להפוך למציאות – לפחות עבור משתמשים עסקיים.
אתר WABetaInfo מדווח שהחברה הפועלת תחת מטא (פייסבוק לשעבר) עובדת על תוכנית מנויים למשתמשים באפליקציית WhatsApp Business. התוכנית הזו תציע למשתמשים מהסוג הזה כמה יכולות שאינן זמינות עבור משתמשים רגילים: כרגע, מה שידוע הוא שהם יוכלו לחבר יותר מכשירים לחשבון הוואטסאפ שלהם – עבור משתמש רגיל המירב עומד היום על ארבעה, בעוד עסקים יוכלו לחבר עד עשרה, כך שלמספר עובדים בעסק תהיה גישה לניהול שיחות מול לקוחות וספקים בשם החברה. בעתיד יוכרזו יכולות נוספות שיהיו זמינות ללקוחות משלמים.
האתר, שמשמש כדובר לא רשמי של וואטסאפ, הדגיש שוב ושוב שגם לאחר השקת תוכנית המנויים לעסקים, כל התכונות שהיו זמינות עד כה בחינם תמשכנה להיות זמינות ללא תשלום. רק תכונות חדשות ומתקדמות יותר, שתושקנה בהמשך, יהיו חלק מהמנוי בתשלום. לקוחות פרטיים ימשיכו גם הם ליהנות מווטאסאפ ללא תשלום, כפי שהיה מאז ומעולם – מלבד העידן המוקדם שלה, עד יולי 2013, אז גבתה ממשתמשי אייפון בלבד דולר אחד על הורדת האפליקציה בפעם הראשונה, ומאז ועד ינואר 2016 גבתה ממשתמשים חדשים באייפון דולר לשנה.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    ייאללה כולם עוברים לsignal
    אדם 04/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ביום שפרטים ידרשו לשלם על מה שיתרגלו לקבל חינם, הרוב יעזוב, מענין מי מקבל ההחלטות שם במטא... ואם יש ביסוס ובדיקת יתכנות מוקדמת לפני שיוצאים בהכרזות... זה רק יפיל את מנית מטא... קדם מעשה במחשבה תחילה מילא היו קצת פרסומות,בקטנה, זה היה עובר אבל תשלום יוק. כולם יעברו לסיגנל, טלגרם...
    סגור
  • 6.
    יש מלא אפליקציות חינמיות אבל רוב המשתמשים הם ב what's u (ל"ת)
    ישראלי 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    חדשות מעולות לטלגרם... (ל"ת)
    אריה 04/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 4.
    מה הבעיה אז מוחקים את את זה ומתקינים
    צדק 04/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    טלגרם
    סגור
  • 3.
    לא להאמין רציתי חדפדף בקבוצה במחשב ווטסאפ הפנה אותי לטל
    בצל 04/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מבין
    סגור
  • 2.
    Meta תימחק
    איגור 04/2022/20
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אפחד לא ישלם על שירות שניתן לקבל בחינם..טלגרם, directו, וכד
    סגור
  • 1.
    לא חסר אפליקציות חינמיות (ל"ת)
    זלוטיקמן 04/2022/20
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור