דיגיטל וטק

איידיגיטל משדרגת: תוכנית אחריות חדשה למוצרי אפל בישראל

עם כיסוי לשלוש שנים, תיקוני מסך ושירות בפריסה ארצית, איידיגיטל מכוונת לספק ללקוחות ביטחון ושקט נפשי. האם המהלך החדש ישאיר את המתחרים מאחור?
רפאל בן זקרי | 
סניף איידיגיטל (צילום מולי גולדברג)
רשת חנויות iDigital (איידיגיטל), שותפת הפרימיום של אפל בישראל, מציעה תוכנית אחריות חדשה ומקיפה למכשירי הענקית מקופרטינו הכוללת הרחבות אחריות לשלוש שנים. התוכנית מיועדת להעניק שירות ותמיכה טכנית מתקדמים ללקוחות, תוך תיקון תקלות באמצעות חלקים מקוריים ובידי טכנאים מוסמכים של אפל.
לפי iDigital, האחריות החדשה תגיע בשני מסלולים וכוללת תיקונים למגוון רחב של תקלות חומרה ללא השתתפות עצמית, לצד כיסוי לתיקוני שברי מסך. במחשבי Mac נכללת אפשרות לתיקון מסך אחד לאורך שלוש שנים, וב-iPhone וב-Apple Watch הכיסוי כולל שני תיקוני מסך במהלך שנתיים. עבור תיקוני מסך נגבית השתתפות עצמית נמוכה בלבד.
המהלך של iDigital, שמפעילה כיום 26 סניפים בפריסה ארצית, מחיפה ועד אילת, מגיע ברקע אופציות אחריות שונות שמציעות מתחרות מקבילות, כמו סאני עם מוצרי סמסונג. כך, החברה מאפשרת טיפול מיידי בתקלות תוכנה בסניפים עצמם. בנוסף למוצרי אפל, iDigital מציעה כיום בסניפיה גם מוצרים משלימים של מותגים מובילים בסגנון חיים דיגיטלי, תוך שמירה על סטנדרט שירות גבוה ומותאם לצרכי הלקוחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה