דיגיטל וטק
אפל מדשדשת: זה הגורם לירידה במכירות האייפון בעולם
אפל מתמודדת עם ירידה של 5% במכירות האייפון ברבעון האחרון, מה שמציב את החברה בפני אתגר משמעותי. עם אכזבה מפיצ'רי ה-AI ותחרות בסין, האם החברה תצליח להתאושש עם המוצרים שתשיק בהמשך השנה?
אפל רשמה ירידה של 5% במכירות האייפון ברבעון החגים של 2024, בעיקר בשל אכזבה מהפיצ'רים של פלטפורמת הבינה המלאכותית Apple Intelligence. לפי נתוני Counterpoint Research, נתח השוק העולמי של אפל ירד לנקודה אחת בלבד, ל-18%, כאשר חברות סיניות כמו שיאומי ו-Vivo השיגו צמיחה מהירה יותר והגדילו את הפער מול אפל וסמסונג.
הירידה במכירות באה בתקופה שבה השוק העולמי דווקא גדל ב-4%. אחת הסיבות המרכזיות לירידה היא העיכוב בזמינות תכונות ה-AI המתקדמות בסין, שוק משמעותי עבור אפל, שם החברה עדיין מחפשת שותפים מקומיים לפיתוח תכונות מבוססות AI. עם זאת, מכירות הדגמים היקרים, Pro ו-Pro Max, המשיכו להוביל בשוק הסיני ומהווים יותר ממחצית מהמכירות במדינה.
לצד האתגרים, אפל ראתה צמיחה חיובית בשווקים קטנים יותר כמו אמריקה הלטינית. מותגים כמו וואווי, מוטורולה, ו-Honor, לעומת זאת, הובילו בצמיחה בשוק בזכות פיתוחים מקומיים של כלים מבוססי AI, המושכים משתמשים שמחפשים טכנולוגיה מתקדמת יותר.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה