דיגיטל וטק
כנפיים חריפות שברו את הרשת: החברה נרכשה ב-82 מיליון דולר
מי האמין שכנפיים חריפות יכולות להיות שוות כל כך הרבה כסף. החברה שיצרה את התוכנית עם הפורמט הגאוני בתוכנית היוטיוב "Hot Ones", בו סלבס עונים לשאלות בזמן שהם אוכלים את המאכל האהוב, נמכרה בלא פחות מ-82 מיליון דולר
תכנים ויראליים ברשת יכולים להיות שווים הרבה מאוד כסף. לעובדה זו כבר יש אינספור הוכחות ותקדימים. אם אתם סקפטים, אתם יכולים פשוט לשאול את מיסטר ביסט. ישנם יוצרי תוכן ותיקים ומנוסים שמרוויחים סכומי עתק מהתוכן שחורך את הרשתות.
ספק אם יוצרי התוכנית Hot Ones, תוכנית בה מפורסמים מוזמנים לסעוד כנפיים חריפות במיוחד, כאשר בו זמנית הם נדרשים לענות לשאלות, דמיינו שהיא תייצר רכישת ענק שכזו. התוכנית הפכה לפופולרית כל כך, עד כדי כך שהיא הביאה את חברת האם שלה, First We Feast, להימכר בסכום אדיר של 82 מיליון דולר.
חברת באזפיד קנתה לפני מספר שנים את הבעלות על חברת האם של התוכנית, First We Feast, וכעת היא נאלצה למכור את התוכנית על מנת לצמצם באופן משמעותי את החובות אליה נכנסה החברה. בבאזפיד טוענים כי כספי המכירה, הרווחים מאותה עסקה ופעילויות נוספות, הביאו לסילוק של כ-150 מיליון דולר מחובותיה.
חברת First We Feast, שהתוכנית ה"חריפה" היא פרי תוצרתה, מחזיקה בחשבון יוטיוב שלו לא פחות מ-14.3 מיליון מנויים ויותר מ-4.2 מיליארד צפיות לסרטונים הרבים שהועלו. מי שהשתתפה בעבר בתוכנית ונאלצה להתמודד עם האתגר החריף, הייתה הכוכבת ההוליוודית הישראלית, גל גדות כמובן.
עוד ב-
מייסד First We Feast, כריס שונברגר, נמנה בין אלו שהשקיעו ברכישה, כמו גם מנחה התכונית, שון אוואנס. לשניים הצטרפו ברכישה חברת הפודקאסטים Crooked Media, צמד היוטיוברים המצליחים Rhett ו-Link וחברת השקעות שנוסדה על ידי המיליארדר השנוי במחלוקת, ג'ורג' סורוס.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה