דיגיטל וטק
משחק הדיונון חינם? נטפליקס בבשורה דרמטית - זמין לכולם
משחק הקרב האולטימטיבי של משחק הדיונון יכניס אתכם לפעולה מהירה ולתחרות אכזרית במשחק קרב מרובה משתתפים. עכשיו מעניקה זאת נטפליקס חינם. כל הפרטים
בפעם הראשונה אי פעם, נטפליקס תהפוך את משחק הקרב שלה Squid Game Unleashed זמין לכולם לזמן מוגבל, ללא קשר אם מנויים לנטפליקס או לא.
הבשורה הזו, שמשמחת רבים מאד, הוכרזה ביום חמישי, בשידור חי ב-The Game Awards בלוס אנג'לס, לקראת יציאת המשחק ב-17 בדצמבר. כמו כל משחקי נטפליקס הוא יגיע ללא פרסומות או רכישות בתוך האפליקציה.
"משחק הדיונון היא הסדרה הנצפית ביותר של נטפליקס אי פעם, ואנחנו רוצים שכל אחד בעולם יוכל לקחת חלק בחזרתה על ידי כך שנעשה את Unleashed זמין לכולם, שזהו צעד ראשון עבור משחקי נטפליקס," אמר אלן טסקן, נשיא תחום המשחקים בנטפליקס.
קטעים חדשים מהמשחק "Squid Game: Unleashed" הוצגו לצד הצצה לעונה השנייה של "משחק הדיונון" כאשר השומרים הוורודים האייקוניים של הסדרה עלו לבמה.
השומר החדש בחליפה השחורה בלט במיוחד כשהוביל את שאר השומרים על הבמה והציג הודעה מטעם "האיש שבחזית" לטקס פרסי המשחקים.
Squid Game: Unleashed הוא משחק הווידאו האולטימטיבי של "משחק הדיונון". התכוננו לפעולה מהירה ומרגשת ולתחרות אכזרית במשחק קרב מרובה משתתפים זה. ניתן לשחק עם חברים (או אויבים) באינטרנט ולבדוק אם יש לכם את מה שנדרש כדי לשרוד ולהביס את כל המתחרים האחרים בכל טורניר מפותל.
עם אתגרים קטלניים מהסדרה ועוד משחקים חדשים בהשראת פעילויות ילדות קלאסיות, כל סיבוב הוא מסע אפל במורד שביל הזיכרון.
משחקי נטפליקס מציעים משהו לכל אחד, בדיוק כמו ספריית הסדרות והסרטים של השירות. המשחקים כלולים בכל המנויים, ללא פרסומות, רכישות בתוך האפליקציה או עמלות נוספות — אך "Squid Game: Unleashed" לא ידרוש מנוי.
רבים מהמשחקים מבוססים על סדרות וסרטים פופולריים של נטפליקס, כמו "אמילי בפריז", "חם, לוהט, רותח!" ו"נהר הבתולה", ואחרים כוללים להיטים כמו "GTA: San Andreas - The Definitive Edition", "Storyteller" ו-"Hades" סדרת המשחקים זוכת הפרסים "Monument Valley" חזרה בלעדית למנויי נטפליקס ב-10 בדצמבר עם "Monument Valley 3" מה שהופך את נטפליקס למקום היחיד לשחק בכל שלושת המשחקים מהאוסף של "Monument Valley".
עוד ב-
היקום של "משחק הדיונון" נוצר על ידי Hwang Dong-hyuk, והסדרה עלתה לראשונה בשנת 2021 והפכו במהרה לכותר הפופולרי ביותר של נטפליקס אי פעם. הסנסציה העולמית הזו הגבירה את העניין בתוכן קוריאני ((K-content, רגעים איקוניים הפכו לוויראליים, מכירות נעלי התעמלות של Vans עלו ב-8,000%, ותחפושות ליל כל הקדושים אזלו ברחבי העולם. הסדרה עשתה היסטוריה ב- Emmy עם זכיות ראשונות אי פעם לסדרה שאינה אנגלית. בעקבות ההצלחה הזו, נטפליקס הציגה לראשונה את Squid Game: The Challenge, סדרת ריאליטי המועמדת לאמי וזוכת פרס BAFTA, שהגיעה גם לראש טבלת הצפיות הגלובלית של נטפליקס.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה