תרבות ופנאי

אוהבים את משחקי הדיונון? נטפליקס בבשורה אדירה לצופים

ענקית התוכן מנסה לחזק את מעמדה בתור ספקית גיימינג. בכנס בגרמניה חשפה שורה של משחקים חדשים עם כותרים בלעדיים. אז כמה זה אמור לעלות לכם? צפו בטריילרים המסקרנים
מערכת ice | 
משחק הדיונון (צילום יוטיוב/ נטפליקס)
ענקית התוכן נטפליקס ממשיכה לצבור תאוצה בתחום הגיימינג. החברה חשפה שורה של משחקים חדשים בכנס גיימסקום שהתקיים בגרמניה אתמול (שלישי). אחד המשחקים עליהם נתנה הצצה באירוע נוצר בעקבות הסדרה הקוראנית האהובה, שגם זכתה לגרסת ריאליטי, משחקי הדיונון. צפו בטריילר למשחק:
 
בנטפליקס מקווים שהמשחק ישאיר אתכם מסוקרנים עד העונה הבאה של הסדרה שצפויה להגיע למסך ב-26 בדצמבר השנה. העונה השלישית, והאחרונה, צפויה לנחות מתישהו בשנת 2025. המשחק הוא באטל-רויאל בין 32 משתמשים שונים ומאפשר לשחקנים להתמודד מול חברים או זרים באינטרנט. בנטפליקס מבטיחים כי השחקנים ייהנו מהמשחקים הקטלניים שהופיעו בסדרה וגם מאתגרים חדשים.
מלבד המשחק המבוסס על הסדרה הקוראנית, המשתמשים צפויים לקבל משחק המשך ל-Monument Valley שיהיה זמין בנטפליקס באופן בלעדי יחד עם שני המשחקים הקודמים בסדרה. באותו אירועה שחררה נטלפיקס טריילרים גם למשחק ניהול דיינר, משחק המובסס על המשחק "לודו" (משחק קופסא פופולארי) וגם גרסה של המשחק האהוב והמוכר סנייק, שמביאה את הקלאסיקה מהטלפונים עם המקשים לעולם המודרני. המשחקים של נטפליקס זמינים למנויים דרך הנייד וללא תשלום נוסף או פרסומות. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה