דיגיטל וטק

סוני שוברת שיאים: כיצד החברה הפכה ממובילת אלקטרוניקה למעצמת בידור

סוני מתמקדת בהפקת תוכן בידורי, עם רכישות אסטרטגיות ושיתופי פעולה בין חברות הבת שלה, ומפנה את דרכה לעולם הסטרימינג והבידור, תוך חיזוק הכנסותיה בתחומי מוזיקה, סרטים ומשחקים

מערכת ice | 
סוני (צילום shutterstock)
החברה היפנית סוני, ששינתה את פני תעשיית האלקטרוניקה במשך יותר משבעה עשורים, עוברת שינוי משמעותי. אם בעבר הייתה ידועה כיצרנית של חומרה כמו ה-Walkman וה-PlayStation, היום היא מתמקדת ביצירת תוכן בידורי. בשנים האחרונות, מניות סוני חוו עלייה משמעותית, והחברה מצאה את דרכה בעולם החדש של סטרימינג ובידור, תוך שהיא מגדילה את ההשקעות בתחום התוכן.
סוני ביצעה מספר רכישות אסטרטגיות, כולל את חברת האנימה Crunchyroll ב-2021 ואת חברת המשחקים Bungie ב-2022. בנוסף, החברה מתמקדת בהפקת תוכן מקורי דרך חברות הבת שלה כמו Sony Pictures ו-Sony Music. כך למשל, סדרת הטלוויזיה "The Last of Us", אשר הופקה על ידי סוני, זכתה בשמונה פרסים בטקס פרסי האמי, והפכה לסדרה הראשונה שמבוססת על משחק וידאו ומקבלת הכרה רבה בטקס פרסים הוליוודי.

ב-2023, תחום הבידור, הכולל מוזיקה, סרטים ומשחקים, מהווה 60% מהכנסות סוני, לעומת 30% בלבד לפני עשור. סוני מתכננת להמשיך להרחיב את נוכחותה בתחום הבידור, ולהתמקד בשיתופי פעולה עם חברות בנות שלה כמו גם בהפקת תוכן אנימה.
השינוי שמבצע המותג הידוע ממציב אותו בעמדה תחרותית מול ענקי סטרימינג כמו נטפליקס, דיסני ואמזון, ומציב את סוני בחזית הבידור הגלובלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה