דיגיטל וטק
מהפכה בתשלומים בישראל: זה אמצעי התשלום החדש שיוצא לדרך
מהפכת הפיננסים החדשה: Grow משיקה אמצעי תשלום חדש ושירותי בנקאות ל"אנשים עם עסקים". במקביל, חברת הפינטק יצאה בקמפיין רחב היקף בהובלת קולו של הזמר והיוצר רמי קלינשטיין. עמית חלפון, סמנכ"ל השיווק: "מעניקים מענה אמיתי המותאם לצרכים של אנשים עם עסקים"
חברת Grow, מהמובילות בתחום הפינטק בישראל, משיקה מהלך אסטרטגי חדש המשלב בין אמצעי תשלום חדשני ושירותי בנקאות מותאמים לעסקים קטנים ובינוניים. מהלך זה, הראשון מסוגו בישראל, צפוי לשנות את חוקי המשחק במערך הפיננסי, ולאפשר לעסקים גישה לשירותים טכנולוגיים מתקדמים בצורה פשוטה, מהירה ונגישה.
את הקמפיין המלווה את ההשקה יוביל בקולו רמי קלינשטיין, מהאמנים המוערכים בישראל, שידגיש בקולו הייחודי את חזון החברה לחבר בין טכנולוגיה מתקדמת לערכים ישראליים של אמינות, יציבות וחדשנות.
"המהלך הזה הוא לא רק טכנולוגי - אנחנו משיקים היום אמצעי תשלום ושירותי בנקאות שמעניקים מענה אמיתי לצרכים של 'אנשים עם עסקים", מציין עמית חלפון, סמנכ"ל השיווק של Grow ומוסיף: "בזכות הרפורמות האחרונות של בנק ישראל והיכולת שלנו להתחבר למערכות התשלומים, אנו הופכים לניאו בנק לעסקים הראשון בישראל".
עוד ב-
הקמפיין, בהשקעה של למעלה מ-3 מיליון שקלים, פותח על ידי חברת MOVE מקבוצת הפרסום 'אדלר חומסקי' וכולל מודעות בעיתונים הכלכליים המובילים, סרטון תדמיתי בקריינות של קליינשטיין, ופעילות רחבה בדיגיטל וברשתות החברתיות. המהלך יכלול גם שיתופי פעולה עם אוטוריטות מהתחום הפיננסי, במטרה להנגיש את הפתרונות של Grow לקהל היעד העסקי.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה