דיגיטל וטק

אפל משנה כיוון: האם סדרת המוצרים המיוחדת בדרך להיעלם?

מאז 2006 אפל משתפת פעולה עם מיזם (RED) למלחמה במחלות קשות, אך היצע המוצרים בצבע האדום הצטמצם בשנים האחרונות, מה שמעלה תהיות - האם השותפות המפורסמת עומדת בפני שינוי משמעותי?
רפאל בן זקרי | 
מוצרי אפל (צילום shutterstock)
מאז שנת 2006, אפל משתפת פעולה עם המותג (RED), מיזם שנוסד במטרה לגייס כספים לקרן העולמית הנלחמת במחלות כמו HIV/AIDS, שחפת ומלריה באפריקה. במסגרת השותפות, אפל הציעה מוצרים שונים במהדורות מוגבלות בצבע אדום, כאשר חלק מההכנסות מהמכירות מועברות לתמיכה במאבק במחלות אלו. עם זאת, בשנים האחרונות נראה כי היצע המוצרים בצבע זה הולך ומצטמצם משמעותית.
נכון להיום, המוצר החדש היחיד של אפל הזמין בצבע האדום הוא ה-iPhone SE 3, שגם הוא צפוי לצאת מהמלאי במרץ הקרוב. מעבר לכך, אפל מציעה רק את האייפון 14 וכמה כיסויים לדגמים ישנים בצבע זה. דגמי אייפון 15 ואייפון 16 לא הושקו עם אפשרות בצבע הזה, והשעון החכם מסדרה 9, שהיה זמין בעבר בצבע זה, אינו זמין בדגמים החדשים של סדרה 10, כאשר גם רצועת הספורט האדומה של השעון כבר לא נמכרת יותר.
למרות שאפל ממשיכה לתמוך בקרן העולמית באמצעות קמפיינים שנתיים כמו תוכנית התרומות של Apple Pay, נראה כי עתיד השותפות עם (RED) עשוי להשתנות. כמעט במקביל למהלכים הללו, אפל עברה לשימוש במיתוג שונה עבור מוצרים חדשים של Beats בצבע אדום, כמו Statement Red ו-Transparent Red, מה שמעלה תהיות האם המהדורה המוגבלת בצבע האדום נמצאת בשלבי גסיסה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה