דיגיטל וטק

סמסונג תקועה במקום? השוק שבו המכירות לא ממריאות

למרות השקות מסקרנות כמו Galaxy Z Flip 6, נתח השוק של סמסונג לא זז בארצות הברית – בעוד שאפל שומרת על ההובלה ומוטורולה מפתיעה עם זינוק משמעותי. מה מחכה ברבעון הבא?
רפאל בן זקרי | 
סמסונג (צילום shutterstock)
מכירות הסמארטפונים של סמסונג בארצות הברית נותרו ללא שינוי ברבעון השלישי של 2024, כך על פי נתוני Counterpoint Research. החברה ממשיכה להחזיק במקום השני בשוק האמריקאי, בו אפל שולטת עם נתח שוק של 53%. למרות השקת Galaxy Z Flip 6 ו-Galaxy Z Fold 6 ברבעון זה, הם לא הצליחו להוביל לעלייה במכירות.
סמסונג מחזיקה בנתח שוק של 23% בארה"ב, נתון שאינו שונה לעומת התקופה המקבילה אשתקד. ייתכן שהמכירות ישתפרו ברבעון הרביעי, בעיקר בזכות מבצעים עונתיים בתקופת החגים. עם זאת, אפל גם חווה ירידה קלה בנתח השוק שלה, שעמד על 55% ברבעון השני של 2023. למרות השקת סדרת iPhone 16 בספטמבר, הביקוש השנה נמוך יחסית לשנה שעברה.
נתונים נוספים מראים שמוטורולה, בבעלות לנובו, הצליחה להגדיל את נתח השוק שלה מ-9% ברבעון השלישי של 2023 ל-14% השנה, בזכות מכשירים המציעים תמורה גבוהה למחיר. גם גוגל רשמה עלייה של 19% במכירותיה, אך היא עדיין לא בין ארבעת המובילות בשוק. סמסונג גם השיקה גרסה משודרגת של Galaxy Z Fold 6 בשם Galaxy Z Fold Special Edition, אך היא זמינה רק בסין (תחת השם W25) ובקוריאה הדרומית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה