דיגיטל וטק

חברת IBM ו-UFC משתפות פעולה: כך ה-AI ישנה את הספורט

שיתוף הפעולה החדש יוביל לפיתוח אפליקציה חכמה שתציע ניתוחים בזמן אמת, תחזיות קרבות, ותובנות מותאמות אישית למעריצי אומנויות הלחימה ברחבי העולם
רפאל בן זקרי | 
חברת IBM (צילום shutterstock, freepik)
IBM וליגת ה-UFC הכריזו על שותפות טכנולוגית שתוביל לפיתוח אפליקציה ייעודית שתעניק חוויות מותאמות אישית למיליוני מעריצי אומנויות הלחימה המשולבת ברחבי העולם. IBM תהפוך לספקית הבינה המלאכותית הרשמית של הליגה ותבנה את האפליקציה על בסיס פלטפורמת Watsonx שלה, המשלבת ניתוחי בינה מלאכותית ודאטה.
האפליקציה תשלב תובנות מתקדמות וניתוחים בזמן אמת, כולל תחזיות תוצאות קרבות, ניתוח סגנונות לחימה של לוחמים ותצפיות עומק על קרבות חיים. המידע יוצג בהתבסס על מודלי השפה של Granite, המאפשרים יצירת חוויה מותאמת אישית לכל אוהד, לצד הצגת מידע רלוונטי ממאגרי הנתונים של UFC.
לדברי גרנט נוריס-ג'ונס, ראש שותפויות גלובליות ב-UFC, השותפות עם IBM תשנה את חוויית הספורט עבור האוהדים, על ידי יצירת מוצר חדשני שמחבר את הקהל לספורט האהוב עליו בצורה עמוקה יותר. ג'ונתן אדשק, סגן נשיא ב-IBM, הוסיף כי האפליקציה תאפשר ל-UFC למנף את הכוח של הבינה המלאכותית ולהציע דרכים חדשות להתחבר לאירועים ולספורטאים.
עם ניסיון של 30 שנים בשיתופי פעולה עם מפעלי ספורט עולמיים כמו ווימבלדון ואליפות ארה"ב בטניס, IBM מביאה ל-UFC את המומחיות שלה בבניית תשתיות טכנולוגיות שמעשירות את חוויית הצפייה והמעורבות הדיגיטלית של אוהדים ברחבי העולם.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה