דיגיטל וטק
יבואנית סמסונג בזינוק מרשים: אלו ההישגים ברבעון השלישי
עם עלייה של 17% בהכנסות וזינוק של 293% ברווח הנקי, סאני נהנית מהשקות מוצלחות של מוצרי סמסונג וממשיכה לחלק דיבידנדים. האם תצליח להמשיך להוביל בייבוא מוצרי סמסונג?
סאני תקשורת, יבואנית מוצרי סמסונג מובייל בישראל, מדווחת על תוצאות הרבעון השלישי של השנה, המציגות גידול משמעותי בהכנסות וברווחיות, לצד חלוקת דיבידנד נוספת לבעלי המניות. הכנסות החברה ברבעון השלישי לשנת 2024 הסתכמו ב-257 מיליון שקל, גידול של 17.4% לעומת 219 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה מיוחסת להשקות של מכשירי סמסונג, כולל סדרת Galaxy S24 שהושקה מוקדם יותר השנה, המכשירים המתקפלים Fold/Flip 6, סדרת השעונים Watch 7 ואוזניות Buds3 ו-Buds 3 Pro.
הרווח הגולמי ברבעון גדל ל-27.6 מיליון שקל, המהווים 10.8% מסך ההכנסות, לעומת 21.2 מיליון שקל (9.7%) ברבעון המקביל. הרווח הנקי זינק ב-293.3% והסתכם ב-8.8 מיליון שקל, לעומת 2.2 מיליון שקל ברבעון השלישי אשתקד. הגידול ברווח הנקי נובע מעלייה בהכנסות, בשיעור הרווח הגולמי ומהכנסות מימון נטו של 1.1 מיליון שקל. אלי לביא, מנכ"ל סאני תקשורת, מסר כי הגידול בהכנסות וברווחיות הוא תוצאה ישירה של השקות מוצלחות, לצד שילוב שירות לקוחות איכותי.
ה-EBITDA ברבעון הסתכם ב-13.4 מיליון שקל (5.2% מסך ההכנסות), לעומת 7.2 מיליון שקל (3.3%) ברבעון המקביל – עלייה של 86%. בנוסף, במהלך תשעת החודשים הראשונים של השנה, הסתכמו הכנסות סאני בכ-831.2 מיליון שקל, עלייה של 27.2% לעומת 653.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2023. הרווח הגולמי עמד על 97 מיליון שקל (11.7% מההכנסות), והרווח הנקי הסתכם ב-36.1 מיליון שקל, כפול מהרווח בתקופה המקבילה.
עוד ב-
ההון העצמי של החברה הסתכם בסוף הרבעון ב-254 מיליון שקל, המהווים 52% מסך המאזן. מדובר בעלייה מ-227.3 מיליון שקל בסוף 2023, המשקפת את הרווח הנקי בתקופה בניכוי הדיבידנדים שחולקו. דירקטוריון החברה אישר חלוקת דיבידנד של 10 מיליון שקל לבעלי המניות, זאת בהמשך לחלוקה בהיקף דומה בגין הרבעון הראשון של השנה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה