דיגיטל וטק

יבואנית סמסונג מציגה צמיחה מרשימה: עלייה של 28.8% בהכנסות

סאני תקשורת דיווחה על עלייה של 28.8% בהכנסות ברבעון השני לשנת 2024, שהסתכמו ב-251 מיליון שקל, בעוד שהרווח הנקי זינק גם הוא. החברה מציינת את הביקוש למכשירי הדגל של סמסונג ואת הרחבת שירותי האחריות והאביזרים כגורמים המרכזיים להצלחה. כיצד תמשיך החברה להתמודד עם התנודתיות בשוק?
רפאל בן זקרי | 
אלי לביא מנכל סאני תקשורת (צילום פזית אסולין)

סאני תקשורת, היבואנית הרשמית של מוצרי סמסונג מובייל בישראל, פרסמה את תוצאות הרבעון השני לשנת 2024, המדגימות צמיחה משמעותית בהכנסות וברווחיות למרות התנודתיות בשוק. הכנסות החברה הסתכמו בכ-251 מיליון שקל, עלייה של 28.8% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, בעוד שהרווח הנקי גדל ב-46% והגיע ל-8.5 מיליון שקל.

החברה מציינת כי העלייה בהכנסות נובעת מהמשך הביקוש למכשירי הדגל של סמסונג ומהרחבת מכירת האביזרים המשלימים ושירותי האחריות. גם הרווח הגולמי רשם עלייה והסתכם ב-30.7 מיליון שקל, לעומת 20.7 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנה שעברה.
ה-EBITDA (רווח לפני ריבית, מיסים, פחת והפחתות) של סאני ברבעון השני עמד על 16.7 מיליון שקל, עלייה של 103% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. הגידול ב-EBITDA נובע בעיקר מהעלייה בהכנסות ומהתייעלות תפעולית שנקטה החברה.
אלי לביא, מנכ"ל סאני תקשורת, התייחס לתוצאות ואמר כי החברה הצליחה לשמור על רווחיות גבוהה למרות האתגרים בשוק המקומי והגלובלי. לדבריו, החברה תמשיך להתמקד בשירות לקוחות איכותי ובשמירה על ביצועים תפעוליים גבוהים לנוכח התנאים הכלכליים המורכבים.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה