דיגיטל וטק

אמזון נגד המתחרות: המהלך החדש שיטרוף את שוק הטלוויזיות?

עם טלוויזיית Fire TV Omni Mini-LED וסאונדבר Plus חדש, אמזון מאתגרת המתחרות בשוק הצומח. האם המפרטים והמחירים יעניקו לה יתרון בזירה התחרותית?
רפאל בן זקרי | 
אמזון (צילום JL IMAGES / Shutterstock)
אמזון הכריזה על הרחבת סדרת הטלוויזיות החכמות שלה עם מוצרים חדשים, בהם Fire TV Omni Mini-LED, המהווה כניסתה הראשונה של החברה לשוק ה-Mini-LED, ו-Fire TV Soundbar Plus, סאונדבר חדש ומשודרג. בנוסף, סדרת Fire TV 4 תקבל עיצוב מעודכן עם מסגרת דקה יותר.
טלוויזיית Omni Mini-LED מציעה עוצמת בהירות מרבית של 1,400 ניטים וכוללת 1,344 אזורי עמעום מקומיים, שיפור משמעותי על פני דגמי ה-LED וה-QLED הקודמים של Fire TV. בנוסף, הטלוויזיה מצוידת בטכנולוגיית "Intelligent Picture" מבוססת AI, המכווננת צבעים, פרטים ותאורה בהתאם לתכנים המוצגים. התמיכה ב-Dolby Vision IQ ו-HDR10+ Adaptive, כמו גם מערכת סאונד מובנית הכוללת שני רמקולים ושני סאבוופרים, מעצימה את חוויית הצפייה והסאונד.
הטלוויזיה מכוונת גם לגיימרים, עם קצב רענון של 144Hz, VRR ותמיכה ב-AMD FreeSync Premium Pro. היא כוללת פיצ'רים נוספים כמו Ambient Experience, המציג יצירות אמנות על המסך במצב המתנה, ותמיכה עתידית בפרוטוקול ASHA להזרמת אודיו למכשירי שמיעה תואמים.
הסאונדבר Fire TV Soundbar Plus הוא שדרוג לסאונדבר הקודם של אמזון, עם מערכת 3.1 ערוצים ותמיכה ב-Dolby Atmos ו-DTS:X. ניתן להרחיב אותו למערכת קולנוע ביתית עם סאב-וופר ורמקולים אחוריים אלחוטיים.
אמזון נראית נחושה להתחרות בשוק ה-Mini-LED מול מותגים מתחרים כמו Hisense ו-TCL, במיוחד בקטגוריית המחירים הבינונית-נמוכה. עם הממשק הפופולרי של Fire TV ומדיניות מחירים נגישה, החברה עשויה להצליח לבסס את מקומה בשוק תחרותי זה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה