דיגיטל וטק

אמזון בהחלטה דרמטית: זה שירות הסטרימינג שנסגר

ענקית הטכנולוגיה מודיעה על סגירת שירות הסטרימינג החינמי שלה, במהלך שמצטרף לשינויים רחבים באסטרטגיית התוכן שלה. מה יקרה לתכנים שכבר הוצגו תחת המותג, ואיך המהלך ישפיע על הצופים שלא מנויים לשירות Prime Video?
רפאל בן זקרי | 
סטרימינג (צילום Shutterstock)
אמזון הודיעה כי היא תסגור את Freevee, שירות הסטרימינג החינמי שלה עם פרסומות. התוכן של השירות, כולל סדרות מקוריות כמו Bosch: Legacy ו-Jury Duty, כבר הועבר ל-Prime Video. אמאזון מציינת כי פרקים חדשים של סדרות Freevee יהיו זמינים לצפייה גם עבור מי שאינם מנויים בתשלום ל-Prime, והמותג עצמו יופסק בהדרגה בשבועות הקרובים.
Freevee הושק לראשונה ב-2019 תחת השם IMDb Freedive והחליף שמות מספר פעמים, כולל IMDb TV לפני שהפך ל-Freevee ב-2022. השירות הציע תכנים מקוריים לצד תכנים שהועברו מ-Prime Video, אך המהלך להטמעתו תחת Prime Video החל לאחר שאמאזון הוסיפה פרסומות גם למנויי Prime בתחילת 2024, מה שיצר בלבול בין השירותים.
סגירת Freevee מסמלת את המשך השינויים באסטרטגיית הסטרימינג של אמזון, שמטרתם להתמקד במותג Prime Video ולשלב את התכנים שלה תחת פלטפורמה מרכזית אחת. בהצהרה ל-Deadline הסבירה אמזון כי המהלך נועד לפשט את חוויית הצפייה עבור המשתמשים. החברה מבטיחה שספריית התכנים החינמיים תישאר נגישה גם ללא מנוי Prime, ותכלול מבחר של תכנים מקוריים, סרטים וסדרות ברישוי, וגם ערוצי FAST.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה