דיגיטל וטק

ישראל על המפה: חברות הסטארט-אפ שזכו לכבוד ענק בתחרות היוקרתית

חברות סטארט-אפ ישראליות זכו בקטגוריות שונות במהלך תחרות ה-Paris Startup Competition אשר התקיימה בתערוכת הרכב הבינלאומית בפריז. ג'ניפר שוורץ, מנכ"לית קהילת EcoMotion: "הזכייה של שני סטארטאפים ישראליים בפרסים בתערוכת הרכב מעידה על היכולות הטכנולוגיות של תעשיית התחבורה החכמה בישראל"

מערכת ice | 
כנס הרכב בפריז (צילום אקומושן)
במסגרת תערוכת הרכב הבינלאומית בפריז, Mondial de l’Auto שנערכה השבוע, התקיימה תחרות ה-Paris Startup Competition, במהלכה נבחרו ארבעה סטארטאפים ישראליים מתוך יותר מ -90 מועמדים מרחבי העולם שהגיעו לשלב הגמר.
שניים מהם, Ottopia ו-Re-Fresh Global, זכו בקטגוריות שונות ונרשם הישג מרשים עבור תעשיית התחבורה חכמה הישראלית. משלחת הסטארטאפים הישראלית, שאורגנה על ידי EcoMotion ו-iKare Innovation, נועדה לייצג את האקוסיסטם הישראלי וכללה פגישות B2B ברמה גבוהה עם בכירים מתעשיית הרכב הצרפתית.
בין הזוכים בתחרות, ניתן למנות את חברת Ottopia אשר מובילה בפתרונות שליטה מרחוק לכלי רכב אוטונומיים. החברה נבחרה בקטגוריית "ההצעה החדשנית ביותר לשירות" והיא אף מפתחת טכנולוגיה לתפעול אמין ובטוח של מכוניות אוטונומיות.
בנוסף, חברת Re-Fresh Global,  המתמחה במחזור חומרים מתקדמים בתעשיית הרכב, נבחרה בקטגוריית "הפתרון הטוב ביותר לניידות מעגלית וירוקה". לצד זאת, שני סטארטאפים ישראליים נוספים – SolidT, המפתחת מערכת בקרת טמפרטורה מבוזרת המיועדת לרכיבים כמו סוללות ו-Voltcore, חברת טכנולוגיה המתמחה ביצירת חומרי חימום - הגיעו לשלב הגמר בתחרות. הישג מרשים זה מוכיח את יכולות המחקר, הפיתוח והחשיבה היצירתית של תעשיית הרכב הישראלית בזירה הבינלאומית.
ג'ניפר שוורץ, מנכ"לית קהילת EcoMotion, מסרה: ״הסטארטאפים הישראלים מוכיחים שישראל ממשיכה להוביל בטכנולוגיות תחבורה חכמה, עם חדשנות שמגיעה עד לזירות הבינלאומיות. הזכייה של שני סטארטאפים ישראליים בפרסים בתערוכת הרכב Mondial de l’Auto בפריז מעידה על היכולות הטכנולוגיות של תעשיית התחבורה החכמה בישראל ועל הפוטנציאל שלה לשנות את פני התחבורה הגלובלית. 
רק בחציון הראשון של 2024 בוצעו בישראל השקעות בתחום התחבורה בסכום כולל של למעלה מ-520 מיליון דולר, ב-42 עסקאות, כאשר רוב הכספים הופנו לחברות בשלבים מוקדמים כמו Pre-seed ו-Seed״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה