דיגיטל וטק

אתר ההזמנות הקורס עובר לידיים חדשות: יימכר ב-10 מיליון שקל

אולסייל, שהפך לשם דבר בתחום מכירות מוצרי החשמל והאלקטרוניקה באינטרנט, הצליח להגיע למחזור מכירות מרשים של כ-50 מיליון שקל בשנת 2023. למרות זאת, החברה נקלעה למשבר חמור שהוביל לאי-תשלום משכורות לעובדים וחובות כבדים לספקים, אך כעת בית המשפט אישר מכירתו לחברת לאסט-פרייס בע"מ
מערכת ice |  1
רכישות אונליין (צילום freepik, shutterstock)
בשורה משמחת לאחד מאתרי הסחר הוותיקים בישראל: בית המשפט המחוזי בתל אביב אישר את מכירת אתר אולסייל.קום לחברת לאסט-פרייס בע"מ תמורת 10 מיליון שקל. ההחלטה מגיעה לאחר שהאתר, שהיה מחלוצי המסחר המקוון בישראל, קרס תחת חובות של 18 מיליון שקל.
על פי שלמה בוצ'צ'ו באתר 'בית המשפט', אולסייל, שהפך לשם דבר בתחום מכירות מוצרי החשמל והאלקטרוניקה באינטרנט, הצליח להגיע למחזור מכירות מרשים של כ-50 מיליון שקל בשנת 2023. למרות זאת, החברה נקלעה למשבר חמור שהוביל לאי-תשלום משכורות לעובדים וחובות כבדים לספקים.

במהלך חסר תקדים, הנושים העיקריים של החברה, כולל בנק מזרחי טפחות המחזיק בחוב של כ-4 מיליון שקל, הביעו תמיכה במכירה. השופט עודד מאור ציין בהחלטתו כי "קיימת דחיפות מיוחדת" לאשר את העסקה, שתקפה עד ל-28 באוקטובר 2024.
בשורה מעודדת נוספת היא שרוב עובדי החברה צפויים להיקלט בארגון החדש תחת חברת לאסט-פרייס, מה שמבטיח המשכיות תעסוקתית למרות המשבר. המכירה, שעדיין כפופה לאישור רשות התחרות, מסמנת פרק חדש בתולדות האתר הוותיק.
המקרה של אולסייל מדגים את האתגרים העומדים בפני חברות מסחר מקוון בישראל, אך גם מראה כיצד פתרונות יצירתיים, בשיתוף פעולה בין כל הצדדים המעורבים, יכולים להוביל להצלת עסקים ומקומות עבודה גם במצבי משבר קשים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכי חשוב חסר: איך הגיעו למשבר וחוב כזה? מה הטעות? (ל"ת)
    סקרן 10/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור