דיגיטל וטק

וואטסאפ עושה מהפכה בשירות: זה השדרוג החדש שייכנס בקרוב

וואטסאפ תשיק בקרוב באופן רשמי פיצ'ר חדש שיאפשר למשתמשים לשמור את אנשי הקשר שלהם ישירות לאפליקציה עצמה, ובכך הוואטסאפ לא יהיה תלוי ישירות באנשי הקשר שלכם, מה שיעזור לכם במקרה שהטלפון ייעלם, או לחילופין אם תקשרו מכשיר חדש למספר הטלפון הראשי שלכם
מערכת ice | 
וואטסאפ (צילום freepik, shutterstock)
וואטסאפ הודיעה היום (שלישי) כי תשיק בקרוב באופן רשמי פיצ'ר חדש שיאפשר למשתמשים לשמור את אנשי הקשר שלהם ישירות לאפליקציה עצמה, ובכך הוואטסאפ לא יהיה תלוי ישירות באנשי הקשר שלכם.
היתרון הגדול ביותר בכך הוא שאם תאבדו את הטלפון שלכם, או לחילופין אם תקשרו מכשיר חדש למספר הטלפון הראשי שלכם, כל אנשי הקשר שלכם יהיו מאוחסנים בענן באפליקציה. על פי וואטסאפ, השירות החדש הנמצא עוד בפיתוח וממש בקרוב הוא יושק רשמית בטלפונים שלכם.
כזכור, לאחרונה נודע כי אפליקציית השיחות וההודעות הפופולרית בישראל, וואטסאפ, כי היא ממשיכה לחזק את מערך ההגנה שלה מפני פייק ניוז ובעיקר תמונות כוזבות, והיא מוציאה פיצ'ר חדש שהולך לעשות מהפכה של ממש בשירות - חיפוש תמונות באינטרנט. על פי דיווח באתר WABetaInfo, הפיצ'ר החדש יעבוד בצורה הזאת: תוכלו להשתמש בלחיצה ארוכה על התמונה שקיבלתם, ושם תופיע לכם האופציה שנקרת "חפש תמונה".
ברגע שתעשו זאת, התמונה תיפתח ישירות בגוגל, ושם תוכלו לדעת האם מדובר בתמונה מפוברקת, שעלתה באמצעות בינה מלאכותית או עריכה כלשהי, ושאינה נכונה, וכך תוכלו להימנע מהפצת וקבלת פייק ניוז. הפיצ'ר יהיה זמין עבור כל תמונה שתעבור אצלכם בפלאפון.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה