דיגיטל וטק

גוגל וענקית התקשורת מרחיבות את שיתוף הפעולה האסטרטגי במיליארד דולר

קבוצת וודאפון הודיעה כי היא מעמיקה את השותפות האסטרטגית שלה עם גוגל, בדגש על בינה מלאכותית יוצרת ואבטחת סייבר
שרון בירקמן | 
גוגל, וודאפון (צילום shutterstock, אילוסטרציה AI)
קבוצת התקשורת הבריטית וודאפון וגוגל הודיעו על הרחבה אסטרטגית של השותפות הקיימת ביניהן למשך עשר שנים. זאת, במטרה להרחיב את היצע השירותים, המכשירים וחוויות הטלוויזיה בקרב מיליוני לקוחות של וודאפון באירופה ואפריקה, בתמיכה של Google Cloud ושל מודלי ג'מיני של גוגל.
מוודאפון נמסר כי השותפות בין ענקית הטכנולוגיה האמריקאית לקבוצת התקשורת שואפת להרחיב את השימוש במכשירי פיקסל המופעלים באמצעות בינה מלאכותית יוצרת עבור לקוחות וודאפון באירופה ובאפריקה, על ידי מודלי ג'מיני של גוגל.

החברות הודיעו כי השותפות ביניהן מתמקדת בהנגשת טכנולוגיות ושירותים מתקדמים לצרכנים, תוך דגש על ניצול בינה מלאכותית ויישומים מבוססי ענן. במסגרת השותפות, וודאפון תציע ללקוחותיה מוצרים מבוססי מנוי, כמו תוכניות מנוי ליוטיוב ול-Google One, הכוללות אחסון נתונים עם תוספות של בינה מלאכותית; כמו כן יוצע מגוון מכשירים, כולל מכשירי פיקסל ומכשירי אנדרואיד נוספים. 
שירותי הטלוויזיה של וודאפון המופעלים על ידי Android TV ישודרגו עם תכנים, תגמולים והצעות למשתמשים באמצעות שירותי הבינה המלאכותית היוצרת של Google Cloud. מנהל המודעות של גוגל יהפוך לערוץ העיקרי למוניטיזציה של התוכן בפלטפורמה זו. בנוסף נבחנות אפשרויות לשלב את יוטיוב בצורה טובה יותר במכשירי הטלוויזיה של וודאפון.
וודאפון ושירותי הענן של גוגל (Google Cloud) כבר שיתפו פעולה ביצירת מאגר נתונים (data lake)  הכולל את הנתונים של וודאפון ואת שירותי הבינה המלאכותית וניתוח הנתונים הקיימים שלה על Google Cloud. במסגרת השותפות המורחבת, וודאפון תשתמש ב-Vortex AI, פלטפורמת הבינה המלאכותית הארגונית של Google Cloud, על מנת לבנות, לפרוס ולשדרג מודלים של למידת מכונה ויישומי בינה מלאכותית המופעלים על ידי מודלי ג'מיני של גוגל. 
וודאפון תפתח בנוסף שירות אבטחת ענן חדש שיעשה שימוש בפלטפורמת האבטחה של Google Cloud. 
החברות לא פירטו את האלמנטים הפיננסיים של ההסכם.
"ההסכם יביא אחסון, אבטחה וסיוע של בינה מלאכותית ללקוחות וודאפון ב-15 מדינות, כמו גם לשותפיה בשווקים נוספים ב-45 מדינות ברחבי העולם, בעוד שגוגל תשתמש בשירותי הקישוריות הקבועה והניידת של וודאפון כדי לשפר את פריון העבודה של עובדיה", מסרה וודאפון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה