דיגיטל וטק

אפליקציית הפרסום החדשנית בין הראשונות להיכנס למרקטפלייס של מאנדיי

האפליקציה של אליסון תאפשר למשתמשי מאנדיי ליצור מסעות פרסום בתוך סביבת העבודה של מאנדיי. האפליקציה מספקת המלצות מבוססות חקר מתחרים
מערכת ice | 
רפואה ובינה מלאכותית (צילום shutterstock)
ענקית הטכנולוגיה הישראלית מאנדיי (Monday.com) בחרה בסטארטאפ הישראלי אליסון (Alison.AI), המפתח פלטפורמת בינה מלאכותית ליצירת סרטוני פרסומת מבוססי דאטה, להיות בין האפליקציות הראשונות להיכנס למרקטפלייס האפליקציות של החברה. שיתוף הפעולה יסייע למיליוני משתמשי מאנדיי ברחבי העולם לייצר קמפיינים פרסומיים ולהתאים את האופן בו הם ניגשים לניתוח והפקת קריאייטיב מבוסס דאטה.
האפליקציה הייעודית של אליסון, שנבנתה במיוחד עבור משתמשי מאנדיי, תאפשר ניתוח של הקריאייטיב בקמפיינים הפרסומיים וייצור מסעות פרסום בתוך סביבת העבודה של מאנדיי. זאת, באמצעות כלי הבינה המלאכותית של אליסון. 
התכונות העיקריות של האפליקציה כוללות ניתוח קריאייטיב ספציפי לפי ורטיקלים, בהתבסס על התעשייה או קהל היעד. האפליקציה מספקת המלצות מבוססות חקר מתחרים, כולל אלמנטים ויזואליים, טקסטים והנעות לפעולה. תהליך האופטימיזציה בזמן אמת מאפשר למשתמשים לקבל משוב מיידי על ביצועי הקמפיין בהשוואה למתחרים.

אליסון מפתחת כלי בינה מלאכותית ליצירה אוטומטית של סרטוני פרסומת. החברה הוקמה ב-2022 על ידי המנכ"ל אסף ינאי וסמנכ"ל הטכנולוגיה וקובי ברקוביץ. החברה מעסיקה ארבעים עובדים. בין לקוחותיה ניתן למצוא את גוגל, מטא, טיק טוק, LG ואוגילבי.
אסף ינאי, מייסד ומנכ"ל אליסון: "אנחנו נרגשים מהבחירה של מאנדיי ומכך שנספק לעוד מיליוני משתמשים ערך אמיתי ונסייע להם למקסם ולדייק את מסעות הפרסום שלהם. אנחנו נותנים מענה לאחד האתגרים המשמעותיים בתהליך העבודה: חוסר סנכרון ותקשורת בין צוותי המדיה וצוותי הקריאייטיב. כעת, ניתן ליישם תובנות בצורה חלקה בפלטפורמה אחת שבה מתוכננים ומבוצעים קמפיינים. המשימה שלנו היא להתאים את הקריאטיביות האנושית לעידן החדש, לספק למפרסמים ולאנשי תוכן תוצרים איכותיים מבוססי דאטה בזמן אמת, שידייקו את העבודה שלהם, ימקסמו את הרווחים וייעלו את התהליכים העסקיים והשיווקיים שלהם, עד ליצירת הקמפיין המנצח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה