דיגיטל וטק

גאווה ישראלית: מאנדיי חוגגת מיליארד דולר בהכנסה שנתית חוזרת

שמונה שנים לאחר שחצתה את רף המיליון דולר בהכנסה שנתית חוזרת, מאנדיי חוגגת ציון דרך משמעותי: הגיעה למיליארד דולר בהכנסה שנתית חוזרת, כל זה בתוך עשור בלבד מאז השיקה את מערכת ההפעלה שלה WorkOS. ממשיכה להרחיב את מגוון המוצרים והפתרונות שלה לשוק
שרון בירקמן |  3
ערן זינמן ורועי מן, מאנדיי (צילום נתנאל טוביאס)
חברת מאנדיי (monday.com), חוגגת היום הישג מרגש: היא הגיעה למיליארד דולר בהכנסה שנתית חוזרת (ARR). זהו ציון דרך מרשים שמגיע כעשור בלבד לאחר השקת מערכת ההפעלה לעבודה Work OS ושמונה שנים בלבד לאחר שחצתה את רף המיליון דולר ב-ARR.
מאנדיי, שהושקה בשנת 2014, מציעה פלטפורמת no-code ו-low-code פתוחה, המאפשרת ללקוחות, צוותים וארגונים לבנות את הכלים שהם זקוקים להם להצלחה עסקית. בעשור הקודם, החברות התמודדו עם פתרונות מוגבלים: או שמצאו את עצמן עם פתרונות נקודתיים, קשיחים ויקרים, או תוכנות ארגוניות מורכבות ומסורבלות. מאנדיי שאפה לפתור את הבעיות הללו באמצעות פלטפורמה גמישה ומודולרית שניתן להתאים לכל צורך עסקי.

הפלטפורמה של מאנדיי כוללת אבני בניין מודולריות, המשלבות בין פשטות עיצובית לכוח עבודה. כך, משתמשים יכולים לבנות פתרונות מותאמים אישית שמגיבים לצרכים של כל ארגון. 
כיום, מאנדיי מציעה מגוון מוצרים כחלק מחבילת Work OS, הכוללת את monday work management, monday CRM, monday dev ו-monday service (בגרסת בטא). כל מוצר מותאם לצרכים שונים, בהתאם לצרכי הלקוחות.
"ההישג של מיליארד דולר ב-ARR הוא עדות לערך שאנו מספקים ללקוחות שלנו, ואנחנו מחוייבים להתפתחות מתמדת כדי להבטיח שמאנדיי תמשיך להיות מובילה בתעשייה", אמר ערן זינמן, ממייסדי החברה ומנכ"ל משותף. "אנחנו גאים באופן שבו בנינו את המוצר שלנו, בגמישות שגילינו ובהשקעות אסטרטגיות מתמשכות בתשתית של מאנדיי, כפי שניתן לראות בהשקת mondayDB - כל אלו מאפשרים לנו להתאים את עצמנו לצרכים המשתנים של הלקוחות. המעבר מחברה בעלת מוצר יחיד לחברה מרובת מוצרים, בשילוב עם התרחבות לשווקי המיד-מרקט והאנטרפרייז, מניחים את היסודות לצמיחה עתידית ולהרחבת ההצעה שלנו לשוק".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למסות את החזירים (ל"ת)
    מושון 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מה ביבי והבן שלי קשורים לעניין עכשיו?! (ל"ת)
    שרה 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מדהימה!!! (ל"ת)
    אני 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור