דיגיטל וטק

מטא חושפת: אלה הכוכבים שיתרמו את הקולות למערכת הצ'אטבוטים החדשה

מטא הכריזה על שיתוף פעולה חדש עם שורת כוכבים שקולותיהם ישמשו את מערכת הצ'אטבוטים מבוססי הבינה המלאכותית החדשה של החברה. מטא מקווה שהפעם הפרויקט יצליח, לאחר ניסיון כושל בשנה שעברה לשלב סלבס בצ'אטבוטים
שרון בירקמן | 
מטא, ג'ון סינה, ג'ודי דנץ' (צילום shutterstock)
מטא הודיעה כי השחקנית הבריטית דיים ג'ודי דנץ' והמתאבק והשחקן האמריקאי ג'ון סינה יהיו בין הקולות בצ'אטבוט הבינה המלאכותית (AI) החדש של החברה. בנוסף, משתמשים יוכלו לקבל מידע מצ'אטבוטים מבוססי אישיותם של סלבריטאים נוספים כמו אקוופינה, קיגן-מייקל קי וקריסטן בל. מטא ניסתה להשיק צ'אטבוטים בעלי "אישיות" בשנה שעברה בהתבסס על דמויות כמו קנדל ג'נר וסנופ דוג. הפרויקט הופסק כעבור פחות משנה. מנכ"ל מטא, מארק צוקרברג, הציג את הפרויקט החדש בכנס Connect 2024 של החברה.
מטא הודיעה כי יותר מ-400 מיליון משתמשים פעילים משתמשים במערכת הבינה המלאכותית מטא AI מדי חודש; 185 מיליון מהם חוזרים מדי שבוע. במהלך הכנס, צוקרברג גם חשף את אב-הטיפוס הראשון של משקפי המציאות הרבודה (AR) של החברה, אוריון. המשקפיים יאפשרו אינטראקציה באמצעות מעקב אחר תנועות ידיים, קול וממשק ידני מבוסס פרק כף היד.
בנוסף, הוכרזה גרסה חדשה וזולה של משקפי Quest למציאות מעורבת; מחיר ה-Quest 3S יתחיל ב-300 דולר. 

לאחר שבפלטפורמות של החברה החלו אלפי משתמשים להפיץ פוסט שרשרת לפיו יש לשתף מחדש תוכן כלשהו כדי למנוע שימוש בתכנים הגולשים לצורכי בינה מלאכותית, הבהיר נציג החברה כי ניתן להגיש התנגדות לשימוש בתוכן באמצעות מילוי טופס ייעודי אליו ניתן לגשת מהגדרות הפרטיות באפליקציות שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה