דיגיטל וטק

משתמשי אנדרואיד? זו הסכנה החדשה לחשבונות הבנק שלכם

וירוס חדש בתוכנת האנדרואיד, מאיים על חשבונות הבנק שלכם ומבצע עסקאות פיקטיביות דרך כרטיסי האשראי שלכם, הצורה מתוחכמת במיוחד ומבלי שתשימו לב לכך. אז איך תמנעו מכך? 
מערכת ice |  1
מתקפת סייבר (צילום shutterstock)
וירוס חדש בתוכנת האנדרואיד, מאיים על חשבונות הבנק שלכם ומבצע עסקאות פיקטיביות דרך כרטיסי האשראי שלכם. מדובר בסוס טרויאני שזוכה לשם Octo2, ונכון לשלב זה הוא פוגע במשתמשים בעיקר באירופה, אך הוא עשוי לפגוע גם במשתמשים ברחבי העולם, וגם כאן בישראל.
על פי הדיווח באתר The Hacker News, חוקרים בחברת האבטחה ThreatFabric, גילו את הגרסה של הווירוס, שנחשב למסוכן מאוד, שנכון לשלב זה פגע במשתמשים במדינות כמו איטליה, פולין, מולדובה והונגריה.
על פי הדיווח, הווירוס הוא כל כך מסוכן, עד כדי שהאקרים עלולים להשתלט מרחוק על המכשירים שלכם, לבצע העברות בנקאיות מחשבונכם, לגנוב את פרטי החשבון שלכם ולבצע עסקאות פיקטיביות דרך חשבונות הבנק שלכם, זאת מבלי שתהיו מודעים לכך.
אז מה אתם יכולים לעשות כדי להתגונן מפני הווירוס הקטלני? ובכן, קודם כל, לעולם אל תאפשרו להפעיל בהגדרות את אפשרות ההתקנה של אפליקציות ממקורות צד שלישי לא ידועים. בנוסף על כך, תדאגו להתקין אפליקציות מחנויות האפליקציות הרשמיות של גוגל וסמסונג, הפליי סטור והגלקסי סטור.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    על מה העלאת כוסית ? כסף כוח כבוד !!! (ל"ת)
    איתי 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור