דיגיטל וטק

וואטסאפ בשדרוג קיצוני: אלה הפיצ'רים החדשים שאתם חייבים להכיר

חברת מטא ממשיכה לעשות שינויים באפליקציית ההודעות הפופולרית וואטסאפ, ואחרי מספר פיצ'רים חדשים שנכנסו לאחרונה לשירות, נודע על שני עדכונים חדשים באפליקציה שישנו את כל מה שנכרתם עד עכשיו
מערכת ice |  1
וואטסאפ (צילום shutterstock)
חברת מטא ממשיכה לעשות שינויים באפליקציית ההודעות הפופולרית וואטסאפ, ואחרי מספר פיצ'רים חדשים שנכנסו לאחרונה לשירות, נודע על שני עדכונים חדשים של האפליקציה, אחד שכבר נכנס לרשות המשתמשים ואחד שבדרך.
על פי אתר wabetainfo, הפיצ'ר הראשון שכבר נכנס בעדכון האחרון של האפליקציה, הוא אפשרות להוספת קטגוריה מותאמת אישית ללשוניות שמעל הצ'אטים. למעשה, עד כה הופיעו לנו הלשוניות: הודעות שלא נקראו (Unread), מועדפים (Favorites) וקבוצות (Groups). ברשימת המועדפים שלכם אתם יכולים לבחור את הצ'אטים שאתם רוצים.
כעת, וואטסאפ תוסיף לשוניות דומות בהתאמה אישית, כך שתוכלו ליצור קטגוריה משלכם. מדובר בדרך נוחה יותר לנהל את השיחות שלכם על ידי סיווג אנשי הקשר והצ'אטים הקבוצתיים ברשימות ספציפיות.
העדכון השני ישדרג את הנראות של הצ'אטים שלכם, ובתוכו נכללת האפשרות ליצירת ערכת נושא (theme) לכל צ'אט. למעשה, בניגוד לעבר, תכלו לבחור לכל צ'אט שלכם תמונת רקע אישית, בניגוד למצב שהיה קיים עד עכשיו, בו הייתה לכם תמונה אחת ראשית. רוב הסיכויים שהעדכון הנוכחי כבר נמצא בתוך המכשירים שלכם.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שנים שאפשר לעשות רקע אישי לצאט חחחחחח (ל"ת)
    שרה 09/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור