דיגיטל וטק

וואטסאפ עושה סוף לספאם: הכלי החדש שיחסום הודעות מטרידות

וואטסאפ בודקת תכונה חדשה המאפשרת לחסום הודעות ממספרים לא מוכרים. משתמשי הבטא באנדרואיד כבר יכולים לנסות את הפתרון שמצמצם קבלת הודעות ספאם, אך נראה כי החסימה מופעלת רק לאחר כמות מסוימת של הודעות. האם זהו הפתרון המלא לתופעה המטרידה?
רפאל בן זקרי | 
וואטסאפ (צילום Shutterstock)
במשך זמן רב, משתמשי וואטסאפ נתקלו בתופעה מטרידה של הודעות ספאם שמגיעות ממספרים לא מוכרים. כעת, נראה שוואטסאפ מתקרבת לפתרון עם פיתוח של תכונה חדשה שתאפשר למשתמשים לחסום הודעות ממקורות בלתי מזוהים. התכונה הזו הייתה בפיתוח תקופה ארוכה, אך כעת וואטסאפ בטוחה מספיק בתוצאה ומתחילה לשחרר אותה למשתמשי בטא.
לפי דיווחים של WABetaInfo, וואטסאפ משחררת כעת עדכון חדש למכשירי אנדרואיד שמוסיף את היכולת לחסום הודעות מחשבונות לא מוכרים. התכונה נמצאת תחת תפריט ההגדרות המתקדמות בתפריט הפרטיות, שם ניתן להפעיל או לבטל אותה בלחיצה אחת, לפי הצורך.
היכולת לחסום הודעות מספאם בהחלט מצמצמת את תופעת הספאם המטרידה, אך האופן שבו וואטסאפ מיישמת את הפי'צר החדש מפתיע מעט. חסימת ההודעות תתבצע רק אם מספר ההודעות מאותו חשבון לא מוכר עובר כמות מסוימת, וזאת במטרה לאפשר לחשבונות עסקיים או חשבונות אחרים לשלוח הודעות חשובות גם אם לא הייתה איתם אינטראקציה קודמת.
יש לציין כי החסימה תוסר אוטומטית כאשר כמות ההודעות תחזור למצב רגיל, מה שמעורר ביקורת לגבי יעילותה. עם זאת, מאחר שהפיצ'ר עדיין נמצא בבדיקות, ייתכן שהגרסה הסופית תתפקד באופן שונה מעט מהקיים כעת. משתמשי בטא שנרשמו לתוכנית יוכלו לחפש את העדכון WhatsApp beta לאנדרואיד שמספרו 2.24.20.16, אך נכון לעכשיו, התכונה זמינה רק לקבוצה נבחרת של משתמשים, וצפויה להתרחב בקרוב ליתר המשתמשים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה