דיגיטל וטק

מייסד טלגרם נכנע: "0.001% מהמשתמשים יוצרים לנו תדמית רעה"

אחרי ששוחרר למעצר בית, פאבל דורוב משנה כיוון בניטור התוכן באפליקציית המסרים הפופולרית: המודרציה תתוגבר, פיצ'רים יוסרו או יוחלפו. הפלטפורמה דיווחה על עשרה מיליון מנויים בתשלום
שרון בירקמן | 
טלגרם (צילום freepik, pexels)
לאחר שנעצר בחודש שעבר בצרפת במסגרת חקירה הנוגעת לשימוש בטלגרם לביצוע פשעים, הודיע פבל דורוב, מנכ"ל ומייסד טלגרם, על מקצה שיפורים בתהליכי הבקרה בפלטפורמת המסרים שבניהולו. כחלק מהשיפורים תוגברה המודרציה על תכנים וחלק מהפיצ'רים הוסרו או הוחלפו.
בפוסט ברשת X הודיע דורוב על הסרת הפיצ'ר "אנשים בסביבה", שהיה מטרה לבוטים ולרמאים, והחלפתו במאפיין "עסקים בסביבה", שיציג בתי עסק לגיטימיים. בשל שימוש לרעה מצד גורמים אנונימיים, האפליקציה תשבית גם את האפשרות להעלות מדיה לכלי הבלוגים שלה, טלגרף (Telegraph).
 
אתר הטכנולוגיה The Verge דיווח כי טלגרם הסירה מדף השאלות הנפוצות שלה אזכורים של הגנה על צ'אטים פרטיים והבהירה כי תיענה לבקשות לנטר אותם. טלגרם הודיעה שקוד המקור לא השתנה, אך משתמשים יוכלו לדווח על צ'אט חדש למודרטורים.
טלגרם דיווחה מוקדם יותר השנה על כמיליארד משתמשים; לדברי דורוב, האפליקציה הגיעה לעשרה מיליון מנויים משלמים.
פאבל דורוב ייסד את טלגרם עם אחיו והונו מוערך בכ-15 מיליארד דולר. הוא נעצר בשדה התעופה לה בורג'ה בפריז בחודש אוגוסט ושוחרר למעצר בית  בהמשך החודש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה