דיגיטל וטק

מי הסוחר המפתיע שהפך 5,000 דולר ל-38,000?

בוט מסחר מבוסס אינטליגנציה מלאכותית הפך חמשת אלפים דולר ל-38,000 דולר בתוך שבוע; האם הבוטים הם כלי עבודה או "יתרון לא הוגן", כפי שטוענים חלק מהסוחרים?
מערכת ice | 
בינה מלאכותית-אילוסטרציה AI
בוטי מסחר הם תוכנות אוטומטיות שמבצעות עסקאות בשוק ההון ללא צורך בהתערבות ידנית מתמדת מצד הסוחר. הבוטים מתבססים על אלגוריתמים מתקדמים לניתוח נתונים בזמן אמת, שמאפשרים להם לזהות דפוסים בשוק ולקבל החלטות במהירות גבוהה יותר מהיכולת האנושית. התוצאה היא ניהול השקעות אוטומטי, שמפחית את הצורך במעקב יומיומי ומאפשר לבצע עסקאות רבות בו זמנית.
במסחר מסורתי, הסוחר מבצע את כל ההחלטות בעצמו — קונה ומוכר נכסים, מנתח את השוק ומנהל את ההשקעות שלו באופן ידני. התהליך דורש מעקב רציף אחרי השוק. בוט המסחר מבצע את כל הפעולות האלו אוטומטית, לכן ניהול השקעות בעזרת בוט מפחית את הצורך בהתערבות קבועה מצד הסוחר ומאפשר לנהל עסקאות רבות ומורכבות בו זמנית. הבוט פועל 24/7.

בוט מסחר שהושק בינואר 2024 השקיע אלף דולר שהפכו ל-5,600 דולר בין 23 בינואר ל- 11 ביוני 2024 — עלייה של 560%; בניסוי נוסף, הבוט השקיע חמשת אלפים דולר, באמצעותם הרוויח 38 אלף דולר בתוך שבוע בלבד. הבוט מנתח נתונים בשוק בזמן אמת, מזהה דפוסים ומבצע עסקאות אוטומטיות בהתאם לפרמטרים שהוזנו מראש, בכלל זה קריטריונים לכניסה ויציאה מעסקאות, רמות סטופ-לוס ורווח יעד. הבוט מבצע את העסקאות אוטומטית ללא צורך בהתערבות ידנית קבועה. הבוט נמכר לצרכן ב-450 דולר.
בין היתרונות של שימוש בבוטים מסחריים ניתן למנות את היכולת לנהל עסקאות רבות בו זמנית ופחות התערבות ידנית. עם זאת, השימוש בבוטים מעורר חששות, בעיקר לגבי התלות המוחלטת במערכת והקושי של הבוט להתמודד עם שינויים חדים בתנאי השוק. מומלץ לבצע ניסויים עם גרסאות דמו של הבוט ולוודא שהבוט מנוהל ומעודכן בצורה רציפה כדי למזער את הסיכונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה