דיגיטל וטק

האתגר של טיק טוק: מי ייתן לה הלוואה של 9.5 מיליארד דולר?

בייטדנס, בעלת טיק טוק, פונה לבנקים לצורך גיוס הלוואה בסך 9.5 מיליארד דולר, הגדולה ביותר בהלוואות דולריות עבור תאגידים באסיה, למעט יפן
שרון בירקמן | 
טיקטוק (צילום shutterstock)
בעלת טיק טוק, בייטדנס, פנתה לשורה של בנקים בניסיון לגייס הלוואה של 9.5 מיליארד דולר לשלוש שנים עם אופציה להארכה לחמש שנים. ההלוואה מתואמת על ידי סיטי בנק, גולדמן סאקס ו-JPMorgan. חלק מהסכום מיועד למימון מחדש של הלוואה קיימת בסך חמישה מיליארד דולר מ-2021 ולהון חוזר.
בלומברג מדווח כי ההלוואה תסייע להרחיב את הפעילות הבינלאומית של בייטדנס, במיוחד בתחום האי-קומרס; החברה נמצאת עדיין בשלב ההשקעה ופיתוח האקוסיסטם בתחום. פרשנים מעריכים כי ההלוואה משקפת את אסטרטגיית ההתרחבות וההשקעה של בייטדנס בתחום האי-קומרס והבינה המלאכותית

בייטדנס מתכננת להרחיב את פעילויות האי-קומרס שלה למדינות נוספות, כולל מקסיקו, צרפת, גרמניה, איטליה וספרד. ניסיון ההתרחבות שלה לשוק האמריקאי לא עמד בתחזיות, כאשר ההכנסות מאתר טיק טוק שופ בארצות הברית היו נמוכות מהתחזיות. זאת, כיוון שההתרחבות לתחום האי-קומרס, במיוחד עם הכניסה לשוק האמריקאי, מציבה אותה בתחרות ישירה עם שחקנים כמו טימו ושיין.
במקביל, שתי אפליקציות מבוססות בינה מלאכותית מבית בייטדנס – אפליקציית עריכת הווידאו CapCut ואפליקציית הקניות Doubao המיועדת לשוק הסיני - הובילו את טבלת הורדות האפליקציות בתחום הבינה המלאכותית ברחבי העולם ביולי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה