דיגיטל וטק

ביטוח לאומי באזהרה חמורה: כך מנסים לגנוב מכם כסף

אם קיבלתם הודעה בה נכתב: "לקוח יקר, זיהינו כי אחד מאמצעי התשלום שלך נדחה, יש לעדכן באתרינו כדי להמנע מהליכי הוצאה לפועל ופיגור ריביות", כשיש קישור לאתר המתחזה לאתר הביטוח הלאומי, דעו שמדובר בעוקץ, ביטוח לאומי פרסם הודעה ברשתות החברתיות והודיע: "זהירות! פייק. למודעה הזו אין קשר לביטוח הלאומי"
מערכת ice |  6
הביטוח הלאומי (צילום shutterstock)
רוצים לקבל סיוע? חושבים שביטוח לאומי יכול לעזור אבל כתוב שיש בעיה באמצעי התשלום שלכם? אם קיבלתם את ההודעה הבאה מדובר בהתחזות ופייק על חשבון ביטוח לאומי שעמודים פיקטיביים דורשים מכם לעדכן פרטי תשלום לביטוח לאומי, דרך קישור מפוקפק.
אם קיבלתם הודעה בה נכתב: "לקוח יקר, זיהינו כי אחד מאמצעי התשלום שלך נדחה, יש לעדכן באתרינו כדי להמנע מהליכי הוצאה לפועל ופיגור ריביות", כשיש קישור לאתר המתחזה לאתר הביטוח הלאומי. מדובר בעוקץ וניסיון פישינג שמטרתו לדלות מכם פרטים.

ביטוח לאומי פרסם הודעה ברשתות החברתיות והודיע: "זהירות! פייק. למודעה הזו אין קשר לביטוח הלאומי". ועוד הובהר: "מזכירים שוב לא למלא פרטים אישיים, מידע אישי, פרטי אשראי או חשבון בנק באתרים לא מוכרים".
רק לאחרונה הזהירו בביטוח לאומי מכל מיני עמודים שמבטיחים להוציא "פטור מתור" בלחיצת כפתור, דבר שכמובן אף חברה פרטית בישראל אינה רשאית לעשות אלא רק ביטוח לאומי עצמו, אזהרה גם לגבי ניסיונות פישינג לדליית פרטים נמסרה ממש לאחרונה.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ביטוח לאומי והונאות
    חביב בורגיבה 09/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתניהו הרס גם את החברה בישראל גם את המשטרה ניסה להרוס את בתי משפט ולא הצליח עכדיו יהרוס את החטופים ויביא קרע עמוק בעם ישראל לא תשרוד את נתניהו
    סגור
  • 3.
    עונשים כבדים
    רונה 09/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די, לכול הרוחות די !!! הגיעה השעה שמערכת המשפט בארץ תתחיל להגן על אזרחי המדינה. לכשיתפסו הנבלות שעוקצים את האזרחים, יש להיכנס בהם בכול הכות, לפרסם את שמם ולשים על מצחם אות קיין לעולמים.
    סגור
  • 2.
    גולן 5
    נידא עתמל 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כי המצב שלי בבית מאוד קשה ואנא אישה מקבלת כדורים פסכיטרים
    סגור
  • 1.
    ביטוח לאומי עצמו גונב אותנו (ל"ת)
    אחד שנפגע 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • בטל"א
    ניסים 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון .אבל הוא שומר על בלעדיות בחרוף נפש.
    סגור
  • חחחחחח...נכון (ל"ת)
    ישראל 09/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור