דיגיטל וטק

גל עליות מחירים בדרך? גם הגלקסי הבא של סמסונג יושפע

סדרת מכשירי הדגל הבאה של סמסונג, ה-S25, עשויה להביא איתה בשורה פחות משמחת לכל המעריצים. דיווחים חדשים מצביעים על בעיות ייצור שעשויות להוביל להפתעה בלתי צפויה במחיר. האם סמסונג תמצא פתרון או שנצטרך להיפרד מעוד כמה מאות שקלים? כל הפרטים
רפאל בן זקרי | 
Galaxy S24 (צילום Shutterstock)
סדרת מכשירי הדגל הבאה של סמסונג, ה-Galaxy S25, עלולה להיתקל בעליית מחירים משמעותית, אלא אם סמסונג תשפר את יכולת הייצור שלה בטכנולוגיית 3 ננו-מטר. לפי דיווחים של האנליסט מינג-צ'י קו, המתמחה בתחזיות בתחום הטכנולוגיה, קיימת סבירות לעליית מחירים של כ-30% במעבד Snapdragon 8 Gen 4 של קוואלקום, מה שעלול להשפיע גם על מחירי סדרת ה-Galaxy S25 של סמסונג בשנת 2025.
למרות שסמסונג מתכננת להשתמש במעבד Exynos 2500 בחלק מהדגמים בשווקים מסוימים, כמו באירופה ובאסיה, ייתכן כי בעיות בתפוקת הייצור בטכנולוגיית 3 ננו-מטר יגרמו לכך שהחברה תצטרך להסתמך במלואה על מעבד ה-Snapdragon 8 Gen 4 עבור כל הדגמים. במצב כזה, עלות המכשירים עלולה לעלות באופן משמעותי, במיוחד אם סמסונג תיאלץ להכניס את המעבד היקר בכל המכשירים מסדרת ה-S25.
הסיבה המרכזית לאפשרות זו היא יכולת הייצור הנמוכה של סמסונג בטכנולוגיית 3 ננו-מטר, שכיום עומדת על 20% בלבד. על מנת להגיע לייצור המוני, סמסונג חייבת להעלות את התפוקה ל-60% לפחות עד סוף השנה. במידה והדבר לא יקרה, סמסונג תעמוד בפני דילמה קשה: להעלות את המחירים, לספוג את העלויות או למצוא פתרון ביניים שיחלק את העלויות בין הלקוחות לבין החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה