דיגיטל וטק

סמסונג בשדרוג משמעותי: כך ייראה העיצוב של הגלקסי S25 אולטרה?

הדלפות חדשות מצביעות על שינוי עיצובי משמעותי ב-Galaxy S25 Ultra, עם פינות מעוגלות ועיצוב דק במיוחד, בניגוד לקווים הריבועיים שהכרנו בדגמי ה-Ultra הקודמים. האם סמסונג שוב מפתיעה את השוק, או שמדובר בעוד שמועה? נותר רק להמתין להכרזה הרשמית בתחילת השנה הבאה.

רפאל בן זקרי |  2
Galaxy S24 (צילום Shutterstock)
סמסונג ממשיכה לעורר סקרנות עם הדלפות ושמועות לגבי סדרת ה-Galaxy S25, והפעם מדובר בעיצוב החדש של הדגם המוביל בסדרה, ה-Galaxy S25 Ultra. על פי תמונה שפורסמה על ידי המדליף הנודע Ice Universe, נראה כי המכשיר עשוי לקבל עיצוב מעוגל יותר מאשר הדגמים הקודמים בסדרה. התמונה מציגה את חזית המכשיר עם פינות מעוגלות, בניגוד לעיצוב הריבועי של דגמי ה-Ultra מאז ה-Galaxy S22 Ultra שהושק ב-2022.

קרדיט: Iceuniverse
אם התמונה אכן אותנטית, מדובר בשינוי משמעותי בגישה העיצובית של סמסונג, במיוחד לאור העיצוב של דגמי ה-Ultra הקודמים. בנוסף, מכשיר הדגל הבא של סמסונג עשוי להיות המכשיר הדק ביותר בסדרה מאז הצגת ה-Galaxy Note 20 Ultra. מבחינת מפרט, המכשיר צפוי לכלול גם שדרוג לעדשות המצלמה שבגב המכשיר. מלבד זאת, לא צפויים שינויים מהותיים אחרים, והדגם החדש עשוי להגיע עם אותה סוללת 5,000mAh וטעינה חוטית במהירות של 45W כמו במכשירים קודמים.
עד ההכרזה, שצפויה בתחילת השנה הבאה, חשוב לקחת את המידע והתמונות בערבון מוגבל, ולהמתין גם להדלפות נוספות שיגיעו ככל שיתקרב מועד ההשקה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    העיצוב החדש הוא שינוי מבורך ונדרש! ושישקול פחות (ל"ת)
    יואב 08/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מההההה
    Nor 08/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    2025 אין שינוי מה 2024
    סגור