דיגיטל וטק

סמסונג מזהירה: זה המוצר שעלול לגרום לנזק בגלקסי שלכם

לאחר השקת המתקפלים של סמסונג, משתמשים מדווחים על בעיות קילוף צבע כשהם משתמשים במטענים לא מקוריים. סמסונג טוענת כי מטענים שאינם מתוצרתה עלולים לפגוע בגימור המכשירים, וממליצה על שימוש במטענים מקוריים בלבד. האם החברה לוקחת אחריות על הבעיה? כל הפרטים וההמלצות למניעת הנזקים
רפאל בן זקרי | 
טעינה (צילום Shutterstock)
סמסונג טוענת כי מטענים מהירים שלא מתוצרתה עלולים לפגוע בגימור הטלפון שלכם. לאחר השקת הדור השישי של מכשירי ה-Galaxy Z Fold 6 ו-Z Flip 6, משתמשים החלו לדווח בפורומים כמו Reddit על בעיות קילוף צבע, אפילו לאחר זמן קצר של שימוש. למרות שלא ברור כמה נפוצה הבעיה, לסמסונג יש עמוד תמיכה רשמי שמזהיר מפני שימוש במטענים לא מקוריים וטוען שהם עלולים לגרום לנזק כמו קילוף צבע, וממליץ להשתמש במטען מקורי של החברה.
ההודעות של המשתמשים מצביעות על כך שהבעיה מופיעה ב-Galaxy Z Fold 6 כאשר מטענים לא מקוריים משמשים את המכשיר. על פי סמסונג, מטענים מסוימים עלולים לגרום לנזק, כמו קילוף צבע, בשל תהליך האנודיזציה (אלגון) שמושפע מהטענת המכשיר. אלגון הוא למעשה תהליך שבו משתמשים בחשמל כדי להוסיף שכבת הגנה למתכת, המסייע לה להיות עמידה יותר בפני חלודה, שריטות או נזקים אחרים. סמסונג מזהירה כי בעיות כאלה עלולות להופיע גם בשימוש במכשירים אחרים המופעלים דרך הטלפון.
סמסונג מציינת כי הפתרון הטוב ביותר לבעיה זו הוא שימוש במטען מקורי. עם זאת, הטלפונים החדשים אינם כוללים מטען באריזה, ולכן הצרכנים נאלצים לרכוש מטען מקורי בנפרד. בעוד החברה אינה מפרטת אילו מטענים של צד שלישי מאושרים לשימוש, היא ממליצה לרכוש מטען ישירות מסמסונג כדי להבטיח את בטיחות המכשיר. מדיניות זו עלולה לעורר תסכול בקרב הצרכנים שרכשו את המכשירים היקרים, כמו Galaxy Z Fold 6. העובדה שסמסונג לא מספקת מטען באריזה וממליצה לקנות אחד מקורי מעלה שאלות לגבי אחריותה לבעיה ולפתרון האפשרי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה