דיגיטל וטק

שני אחים בעסקת ענק עם אמזון: יקבלו 100 מיליון דולר

כוכבי ה-NFL, האחים ג'ייסון וטרוויס קלסי, חתמו על הסכם עם אולפן הפודקאסטים Wondery של אמזון עבור התוכנית שלהם "New Heights". ההסכם, המוערך בכ-100 מיליון דולר עבור הבלעדיות להשמיעו
מערכת ice | 
האזנה (צילום unsplash)
עולם הפודקאסטים רועש שוב עם עסקה מסחררת חדשה. האחים ג'ייסון וטרוויס קלסי, כוכבי ה-NFL, חתמו על הסכם עם אולפן הפודקאסטים Wondery של אמזון עבור התוכנית שלהם "New Heights". ההסכם, המוערך בכ-100 מיליון דולר, מעניק ל-Wondery זכויות בלעדיות למכירת פרסום והפצה לכל תוכן השמע והווידאו של הפודקאסט, כולל הארכיון המלא.
"New Heights", הנכנס לעונתו השלישית, הוא פודקאסט ספורט המציע פרשנות, תובנות וראיונות על ה-NFL מנקודת מבטם של האחים קלסי. הפודקאסט זוכה לדירוג גבוה בקטגוריית הספורט, במיוחד במהלך עונת הפוטבול. "אנחנו אוהבים את התוכנית הזו ואת בסיס המעריצים שגדל איתנו במשך שתי העונות האחרונות," אמרו האחים קלסי בהצהרה.
העסקה משקפת מגמה רחבה יותר בתעשיית הפודקאסטים, עם חוזים גדולים נוספים שנחתמו לאחרונה. למשל, אלכס קופר, המארחת של "Call Her Daddy", חתמה על הסכם עם SiriusXM בשווי 125 מיליון דולר לשלוש שנים, ואילו הפודקאסט "SmartLess" עבר ל-SiriusXM בעסקה של 100 מיליון דולר.

חשוב לציין כי הסכמי הפצה בלעדיים אינם מונעים מהמאזינים גישה לפודקאסטים בפלטפורמות אחרות. עם זאת, הם מעניקים לבעל הזכויות שליטה על הפרסום וההפצה, ולעתים מציעים הטבות למנויים כמו פרקים מיוחדים או גישה מוקדמת. למשל, מנויי +Wondery יוכלו להאזין ל-"New Heights" ללא פרסומות ומוקדם יותר מאחרים.
העסקה של האחים קלסי מדגישה את הפוטנציאל הכלכלי העצום בתעשיית הפודקאסטים, במיוחד כאשר מדובר בתוכן איכותי המגובה בכוכבים מוכרים. היא גם מצביעה על המעבר ההולך וגובר של ספורטאים ואנשי בידור לעולם המדיה הדיגיטלית, המציע להם פלטפורמה חדשה להביע את דעותיהם ולהרחיב את מותגם האישי מעבר לתחום ההתמחות המקורי שלהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה