דיגיטל וטק

בדרך לאלפי ערוצים: הסטארטאפ הישראלי נכנס לברזיל בגדול

פרויקט הדגל של Evrideo המתמחה בפיתוח פלטפורמת שידור בענן עבור ערוצי טלוויזיה יוצא לדרך: החברה יוצאת לדרך משותפת עם החברה השנייה בגודלה בשוק הטלוויזיה בברזיל; שיתוף הפעולה יתחיל בהשקת עשרה ערוצי טלוויזיה דיגיטליים
מערכת ice | 
אולפן (צילום יח"צ)

חברת הסטארטאפ Evrideo, המתמחה בפיתוח פלטפורמת שידור בענן עבור ערוצי טלוויזיה ללא צורך ברכישת חומרות יקרות, הודיעה כי חתמה על עסקה משמעותית עם החברה השנייה בגודלה בשוק הטלוויזיה בברזיל. הפרויקט המשותף יחל עם השקת עשרה ערוצי טלוויזיה דיגיטליים, והשווי הכולל של העסקה עומד על כ-1.5 מיליון דולר.

פלטפורמת השידור של Evrideo, המשמשת כיום את מרבית ערוצי הטלוויזיה בישראל – ביניהם יס, הוט, פרטנר, סלקום ו-FreeTV – נמצאת בשימוש גם בערוצים בינלאומיים, וביניהם ערוץ NBA, הטלוויזיה הממלכתית של צרפת (France Télévisions) ו-M6, גוף השידור השני בגודלו בצרפת. בסך הכל, הפלטפורמה תומכת בכ-350 ערוצים ברחבי העולם.
 



בשנה האחרונה, הגדילה Evrideo משמעותית את היקפי הפעילות שלה ומתמקדת במאמץ לחדור לשוק האמריקאי. העסקה בברזיל נחשבת לפרויקט דגל של החברה והזדמנות משמעותית להתרחב ולחדור לשוק הטלוויזיה בברזיל, בו פועלים אלפי ערוצים.

המשקיע הגדול ביותר ב- Evrideo הוא קרן ההון סיכון SIBF.
אבי זנו מנכ"ל חברת Evrideo: "לאחרונה פלטפורמת השידור של החברה עברה לענן של חברת אורקל במטרה לפתח ביצועי AI (בינה מלאכותית). החברה תציג השנה בתערוכת בלאס וגאס CloudWorld  את שיתוף הפעולה עם חברת אורקל וחברת אנבידיה בנושא פתרונות AI. שיתוף פעולה זה יאפשר ללקוחות  Evrideoלבצע תהליכים רבים שעד כה בוצעו באופן ידני לאופן אוטומטי המבוססים על בינה מלאכותית".
אור בן שושן, השותף המנהל בקרן SIBF: "אנחנו גאים מאוד לראות את הצלחתה של Evrideo בפרויקט עם חברת SBT בברזיל. מדובר בפרויקט משמעותי שיאפשר ל-Evrideo להרחיב את אחיזתה בשוק הברזילאי ולהגביר את הצמיחה שלה בשוקי הטלוויזיה הבינלאומיים. אנו צופים כי שיתוף הפעולה עם ענקיות כמו אורקל ואנבידיה יוביל את Evrideo להפוך לשחקן מרכזי בתחום השידורים הדיגיטליים בעזרת פתרונות AI מתקדמים".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה