דיגיטל וטק

בעשרות מיליוני שקלים: אלו המערכות שיותקנו על מאות מחשבים בישראל

קבוצת Aman, נציגת Infor בישראל זכתה בחוזה ליישום והטמעת פרויקט Cloudsuite לחברת כמיפל. שווי העסקה מוערך בהיקף של עשרות מיליוני שקלים. המערכת תמחשב את כלל התהליכים הלוגיסטיים והפיננסיים של החברה בכל האתרים בישראל. מנהל הפעילות דדי מלאך: "אבן דרך משמעותית, מתקדמים לפתרונות ענן יעילים יותר"
מערכת ice | 
דדי מלאך (צילום ספיר ניסנבלאט)
קבוצת Aman תטמיע את מערכת Infor Cloudsuite בקרב 250 משתמשים ותמחשב את כלל התהליכים הלוגיסטיים והפיננסיים של כמיפל בכל האתרים בישראל, בין היתר מרלוגים, הפצה, הנהלת חשבונות, תזרים מזומנים, תמחיר, רכש, ועוד. המערכת תאפשר לרשת כמיפל להרחיב את פעילותה בפריסה ארצית. מערכת ה cloud suite distribution של infor תתממשק למערכות תפעוליות רבות של כמיפל לרבות מערכות תפעול בתי מרקחת/בתי חולים/סופר פארם ועוד.
המערכת תותקן בקרב משתמשי החברה ותמחשב את כלל התהליכים הלוגיסטיים והפיננסיים של כמיפל בכל האתרים בישראל. המערכת תאפשר לחברת כמיפל להרחיב את פעילותה בפריסה ארצית. מערכת ה cloud suite distribution  של Infor תתממשק למערכות תפעוליות רבות של כמיפל לרבות מערכות תפעול בתי מרקחת/בתי חולים/סופר פארם ועוד.
פתרון ה Cloudsuite distribution enterprise נבחר לאחר בחינה והשוואה עם פתרונות אחרים כגון פריורטי ו-SAP. זכייה זו היא למעשה הסנונית הראשונה מסוגה במדינת ישראל לפתרון הענן הכולל התאמה מלאה לשוק הישראלי.
דדי מלאך, מנהל פעילות אינפור בישראל: "שיתוף הפעולה עם חברת כמיפל מסמן אבן דרך משמעותית לא רק עבור Infor אלא גם עבור השוק הישראלי בכלל. ארגונים בישראל מתקדמים לפתרונות ענן יעילים יותר, הכוללים התאמה מלאה לשוק הישראלי. על ידי הטמעת מערכות ה Cloudsuite נאפשר לכמיפל להרחיב את טווח ההצלחה שלהם ולייעל את התהליכים שלהם בקנה מידה ארצי. החלטה זו מגיעה לאחר הערכה יסודית והשוואה לפתרונות האלטרנטיביים המוצעים היום בשוק. 
יוסי אוסטריונג, מנמ"ר קבוצת כמיפל : "פעילות החברה משלבת תהליכים לוגיסטיים ופיננסיים הדורשים ניהול ומעקב בתחומים שונים כגון : פעילות המרלוגים , הפצה , הנהלת חשבונות, תזרים מזומנים, תמחיר, רכש, ועוד. הבחירה בפתרון הארגוני Infor Cloudsuite הייתה החלטה אסטרטגית, באמצעותה נייעל ונמחשב את כל התהליכים הלוגיסטיים והפיננסים שלנו בכל האתרים בארץ. אנחנו שמחים על שותפינו לדרך בקבוצת Aman ומצפים להמשך פעילות רחבה בעתיד". 
 
אינפור היא שחקנית בינלאומית דומיננטית בתחום ה-ERP (מערכות ארגוניות), עסקי הענן והתוכנה. לאינפור מעל 70,000 לקוחות בישראל ובעולם כולו בפריסה של מעל 200 מדינות. החברה מייצרת פתרונות מתקדמים תוך התמקדות בתעשיות הייצור, הפצה, קמעונאות, פרויקטים ואופנה. 
חברת IT Solutions משמשת כחברת הייעוץ אשר כמיפל בחרה לסייע בהגדרת הצרכים של החברה, הבנת האתגרים העסקיים וכתיבת מסמך RFP לבחירת מערכת ה-ERP העתידית בכמיפל – וכן בתהליך בחירת הספק ובניהול פרויקט היישום וההטמעה. לאחר תהליך ניתוח ובחינה מעמיקה וארוכה של מספר חלופות, נבחרה מערכת ה-ERP בענן של חברת Infor – M3 וקבוצת Aman כחברת היישום של הפרויקט. 
עפרה שר, IT Solutions: "שמחתי מאוד להוביל את תהליך בחירת מערכת ה ERP העתידית והמיישם בכמיפל ובימים אלה ללוות מקצועית את החברה בפרויקט היישום המאתגר . אבני היסוד בעבודה המאפיינות את העבודה שלנו ב - IT Solutions הן בראש ובראשונה שמירה על האינטרסים העסקיים והטכנולוגיים של כל לקוח, כולל הגדרת צרכים מדוייקת ואיפיון תהליכי העבודה המתאימים לו ביותר -  במערכת החדשה . מטרת כולנו היא שהמערכת שנבחרה תסייע לכמיפל לשפר את חווית הלקוח, חווית העובד ולחזק את הקשר בין היעדים העסקיים לבין הצרכים הארגוניים. אני מאחלת לכולנו המשך הצלחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה