דיגיטל וטק

טויוטה תחת מתקפה: אילו נתוני לקוחות דלפו לרשת?

פרצת אבטחה משמעותית ברשת של טויוטה בארה"ב הובילה לדליפת 240 ג'יגה-בייט של נתונים רגישים, כולל פרטי לקוחות ועובדים. קבוצת ההאקרים ZeroSevenGroup קיבלה אחריות למתקפה, והחברה בוחנת את היקף הנזק והשלכותיו. האם טויוטה תצליח להתאושש מהפגיעה?
רפאל בן זקרי | 
לוגו טויוטה (צילום Shutterstock)
יצרנית הרכב היפנית טויוטה אישרה לאחרונה כי חוותה פרצת אבטחה חמורה ברשת שלה, שהובילה לדליפת 240 ג'יגה-בייט של נתונים, כולל מידע על עובדים ולקוחות. הפריצה בוצעה על ידי קבוצת ZeroSevenGroup, שטוענת כי פרצה סניף של החברה בארצות הברית וגנבה קבצים המכילים מידע רגיש כגון פרטי קשר, מידע פיננסי, חוזים, תמונות, ומידע על תשתיות רשת, כולל סיסמאות.
ההאקרים השתמשו בכלי קוד פתוח בשם ADRecon כדי לחלץ כמות גדולה של נתונים מסביבות Active Directory של החברה. למרות שטויוטה לא סיפקה פרטים על המועד או אופן התרחשות הפריצה, דווח כי הקבצים נגנבו או נוצרו ב-25 בדצמבר 2022, מה שעשוי להעיד כי התוקפים השיגו גישה לשרת גיבוי שבו אוחסנו הנתונים.
הפריצה מדגישה את הסיכונים הגוברים בתחום הסייבר ואת הצורך בהגנה משופרת על מערכות מידע רגישות בחברות גדולות כמו טויוטה. טויוטה מסרה כי היא מודעת למצב ומציינת כי הבעיה מוגבלת בהיקפה ולא משפיעה על כל המערכות של החברה, והתחייבה גם לסייע לכל מי שנפגע מהפריצה במידת הצורך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה