דיגיטל וטק

גילת חוצה את הקווים ומצטרפת ל-WAVE: "מחויבות לחדשנות"

החברה העוסקת ברשתות תקשורת לוויינית מצטרפת לקונסורציום העוסק בקידום חדשנות באמצעות תשתית תקשורת מהירה, גמישה ויעילה. גיא לויטס, ראש יחידת מחקר ואלגוריתמיקה בגילת, ועדי אדוטלר, ארכיטקט המערכות הראשי בגילת, ייצגו את החברה בדירקטוריון WAVE. "היוזמה הזו מתאימה באופן מושלם לחזון שלנו"
מערכת ice | 
בניין חברת גילת רשתות לוויין (צילום ויקיפדיה/ חברת גילת רשתות לוין)
חברת גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), העוסקת ברשתות תקשורת לוויינית, פתרונות ושירותים לרשת לוויינית, הודיעה היום (חמישי) כי נבחרה כחברה בקונסורציום WAVE (Waveform Architecture for Virtualized Ecosystems) שהוקם לאחרונה. גילת מצטרפת לקבוצה חשובה של חברים בקונסורציום המחויבים לקידום חדשנות ברשתות תקשורת לוויינית באמצעות תשתית תקשורת מהירה, גמישה ויעילה. 
קונסורציום WAVE הוקם במרץ 2024 בעיתוי קריטי כשתעשיית התקשורת הלוויינית ישרה קו עם סקטור התקשורת בכללותו. שינוי זה מבשר על אפשרות להרחבת הפריסה והיכולות של התקשורת הלוויינית כך שיענו על הביקוש העקבי לקישוריות. ההצטרפות של גילת ל-WAVE מדגישה את המחויבות של החברה לקדם שיח פתוח ומעשיר במטרה להתמודד טוב יותר עם אתגרי הצמיחה הקיימים.
 

גיא לויטס, ראש יחידת מחקר ואלגוריתמיקה בגילת, ועדי אדוטלר, ארכיטקט המערכות הראשי בגילת, ייצגו את החברה בדירקטוריון WAVE. הודות לניסיון העשיר ולמומחיות שלהם, לשניים יהיה תפקיד חשוב בקידום הקונסורציום במטרותיו. לגיא לויטס ניסיון של 18 שנים בגילת, ובתפקידו כראש יחידת מחקר ואלגוריתמיקה הוא ניהל צוותי פיתוח בתחום המודמים, וקידם בהצלחה את המחקר בגילת. גיא הוביל את צוותי הפיתוח של המודמים שהיו אחראים על תכנון והטמעה של רכיבי עיבוד האותות בכל מוצרי גילת.               
"קונסורציום WAVE מייצג את השינוי התפישתי בדרך שבה אנו צורכים תקשורת לוויינית", מסר גיא לויטס. "ביצירת סביבה משתפת ופתוחה, נוכל להאיץ חדשנות ואימוץ גבוה יותר של תקשורת לוויינית בתעשייה. המטרה שלנו היא לאפשר תקשורת לוויינית שתוכל לעבוד באופן חלק ולענות על צרכיי הקישוריות העתידיים בתעשייה".
עדי אדוטלר נמצא בגילת כ-24 שנים, ומוביל את קבוצת ארכיטקטורת המערכות מאז 2019. עדי היה גורם מרכזי בתכנון מערכות לוויינים נמוכי מסלול (NGSO) , תקשורת אווירית וימית, וארכיטקטורה מבוססת ענן. בעבר שימש בתפקידים בכירים שונים בגילת, עם התמחות בכל רמות הניהול של  תקשורת ניידת וסלולרית בפס רחב "הצטרפות לקונסורציום WAVE היא צעד משמעותי עבור גילת", אמר עדי אדוטלר. "היוזמה הזו מתאימה באופן מושלם לחזון שלנו של מערכות מבוססות ענן המקדמות חדשנות. הסטנדרטים והמפרטים שיפותחו על ידי WAVE יאפשרו לנו ליצור פתרונות גמישים ויעילים יותר, ובסופו של דבר ייטיבו עם לקוחותינו ועם תעשיית התקשורת הלוויינית כולה". 
אנירבן צ'קרבורטי, יו"ר WAVE ומנהל טכנולוגיות ראשי (CTO) של Comtech Telecommunications  התייחס אף הוא לחשיבות הצטרפותה של גילת לקונסורציום: "הצטרפותה של גילת לקונסורציום WAVE מוסיפה ערך רב ליכולתה של WAVE לעמוד במשימותיה. הניסיון הרב של גילת בפיתוח פתרונות רב-תכליתיים לתקשורת לוויינים והמחויבות שלה לחדשנות מתאימים באופן מושלם למטרות שלנו. יחד נוכל להאיץ את המעבר למערכות של תקשורת וירטואלית, על מנת להבטיח כי התעשייה תישאר גמישה, יעילה וקשובה לצרכים התקשורתיים הגלובליים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה