דיגיטל וטק

אילון מאסק עבר על החוק? זאת ההודעה החריגה שקיבלה Spacex

חברת SpaceX הפרה לכאורה את התקנות הסביבתיות בכך ששחררה שוב ושוב חומרים מזהמים לתוך או ליד גופי מים בטקסס. "בסך הכל, באזור הרלינגן התקבלו 14 תלונות בטענה להשפעות סביבתיות מהמתקן", אמר הרגולטור במסמך. בפוסט ארוך ב-X, טענה החברה כי הרגולטורים אמרו לחברה שהיא יכולה להמשיך בפעולות השיגור למרות זאת
מערכת ice | 
spaceX (צילום ויקיפדיה, flickr/ U.S. Air Force Academy)
חברת SpaceX של אילון מאסק הפרה לכאורה את התקנות הסביבתיות בכך ששחררה שוב ושוב חומרים מזהמים לתוך או ליד גופי מים בטקסס, כך מסרה סוכנות איכות הסביבה של טקסס בהודעה שפורסמה היום (שלישי) בכלי התקשורת. בפוסט ארוך ב-X, אמרו ב-SpaceX כי הרגולטורים אמרו לחברה שהיא יכולה להמשיך בפעולות השיגור למרות זאת.
ההודעה נשלחה לחברה שבוע שעבר, חמישה חודשים לאחר שמשרד הסוכנות להגנת הסביבה באזור 6, המכסה את טקסס והמדינות הסובבות, הודיע ​​גם ל-SpaceX כי היא מפרה את חוק המים הנקיים עם אותו סוג של פעילות. "בסך הכל, באזור הרלינגן התקבלו 14 תלונות בטענה להשפעות סביבתיות מהמתקן", אמר הרגולטור במסמך.
 
חברות תעופה וחלל, כולל SpaceX, צריכות בדרך כלל לעמוד בחוקי המדינה והפדרליים כדי לקבל אישור ממינהל התעופה הפדרלי לשיגור עתידי. SpaceX ביקשה אישור לבצע עד 25 שיגורים ונחיתות שנתיים. הודעות על הפרה עלולות לעכב את האישורים הללו ולגרום לעונשים כספיים אזרחיים עבור SpaceX, בדיקות נוספות והאשמות פליליות.
"לאורך התיאום המתמשך שלנו עם TCEQ והן עם ה-EPA, שאלנו במפורש אם צריך להפסיק את פעולת מערכת המבול והודיעו לנו שהפעילות יכולה להימשך", כתב SpaceX ב-X. מהרגולטור לא נמסרה תגובה ל-CNBC.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה