דיגיטל וטק

אפל משיקה שירות מהפכני: הלקוחות ישלמו ביוקר?

אפל נכנסת ובגדול לתחום הבינה המלאכותית, ותשיק בקרוב את המערכת החדשה Apple Intelligence, שתיכנס כבר במהלך השנה לחלק מהמוצרים של החברה. אלא שכעת נודע, שלקוחות אפל שירצו להשתמש בתוכנת ה-AI החדשה, ייאלצו להיפרק מכ-900 שקל בשנה
מערכת ice |  1
Apple Intelligence (צילום Shutterstock)
אפל נכנסת ובגדול לתחום הבינה המלאכותית, כאשר היא מתכננת להשיק בקרוב כלי AI חדש. מדובר במערכת הבינה המלאכותית Apple Intelligence, שתיכנס כבר במהלך השנה לחלק מהמוצרים של החברה.
אבל האפל כמו באפל, אין ארוחות בחינם. על פי אנליסטים ששוחחו היום (חמישי) עם CNBC, לקוחות אפל שיהיו מעוניינים לקבל את שירות Apple Intelligence, ככל הנראה ייאלצו לשלם על כך 20 דולר (כ-75 שקל) בכל חודש, כ-900 שקל בשנה.
כזכור, בחודש יוני האחרון הודיעה ענקית הטכנולוגיה מקופרטינו, אפל, כי היא עומדת להשיק את Apple Intelligence, חבילה תכונות בינה מלאכותית חדשה עבור האייפון, מחשבי המקבוק ועוד. אפל, שבעבר נמנעה משימוש במונח "בינה מלאכותית" כדי לתאר את תכונות למידת המכונה שלה, מצטרפת כעת למירוץ עם תכונות בינה מלאכותית מתקדמות משלה, תחת מיתוג עצמאי משלה.
Apple Intelligence משולבת עמוקות במערכות ההפעלה החדשות של אפל, ומשתמשת בכוח העיבוד של השבבים של אפל כדי להבין וליצור טקסטים ותמונות, להבין ולבצע פקודות, ולהשתמש בהקשר אישי לפשט כדי לזרז משימות יומיומיות. הפלטפורמה תשפר גם את יכולת החיפוש והשליטה בתמונות ובסרטונים, עם חיפוש בשפה טבעית ועריכת תמונות בקלות רבה יותר.
טים קוק, מנכ"ל אפל, אמר: "אנחנו נרגשים להציג פרק חדש בחדשנות של אפל. Apple Intelligence תשנה את מה שהמשתמשים יכולים לעשות עם המוצרים שלנו – ומה שהמוצרים שלנו יכולים לעשות עבור המשתמשים שלנו".
המערכת כוללת כלי כתיבה חדשים שיאפשרו לכם לשכתב, לבדוק ולסכם טקסטים בקלות בכל מקום שבו אתם כותבים, כולל מיילים, הערות ואפליקציות צד שלישי. היא מאפשרת למשתמשים לבחור גרסאות שונות של מה שכתבו, לבדוק דקדוק ומבנה משפטים ולהציג סיכומים של טקסטים. ניתן יהיה גם להשתמש בתכונה זו כדי להעביר מידע בין אפליקציות, כמו לבקש ממנו לנגן פודקאסט ששותף איתכם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כרגיל
    החכם מכל שאזאם 08/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה מועתק אחד לאחד מהבינה מלאכותית של סמסונג, ועוד לקחת על זה כזה סכום? במיוחד כשכל מטלות בינה מלאכותית הפשוטות מועבדות על המכשיר.
    סגור