דיגיטל וטק

חברת התוכנה הישראלית חוגגת הישג: "אנחנו מכוונים גבוה"

לאחר שמרכז הטכנולוגיות של חברת "קווליטסט" נפגע בעת הלחימה והושבת, היום הושק מחדש המתחם של חברת התוכנה הישראלית אשר ממוקם בשדרות.  שי ליברמן, מנכ"ל חברת קווליטסט ישראל ואירופה: "אנחנו מכוונים  גבוה, ושואפים להצמיח כאן 500 – 600 אנשי הייטק בשנים הקרובות"

מערכת ice | 
השקת מרכז קווליטסט (צילום מור אברגיל)
הבוקר (רביעי) הושק מחדש מרכז הטכנולוגיות של חברת "קווליטסט". המרכז נפגע בלחימה, כעת שופץ ושב לפעילות בעיר. הסייט הושק לפני שנתיים בדיוק לאור הצלחת תוכנית הכשרה והסבה להייטק שהובילה החברה עם הרשות המקומית.
תכנית שבמסגרתה הוכשרו 200 עובדים מתושבי העיר ו- 85% מהם הושמו במקצוע. הקמת הסייט בעיר שדרות קירבה את המרכז ואת ההייטק לפריפריה והיותה מהלך משנה חיים עבור עובדים רבים, בעלי משפחות וילדים שיכלו כעת לעבוד קרוב לבית.
כאמור, עם ראשית הלחימה נפגע מרכז הטכנולוגיות מטיל חמאס והושבת. עובדיו פונו מהעיר ועבדו חודשים רבים במתכונת היברידית מרחבי הארץ. כעת, לאחר ששופץ המקום – הוא מושק מחדש ושב לפעילות.
באירוע המיוחד שנערך הבוקר, נכחו בכירים רבים במערכת הפוליטית, ביניהם שר האוצר, בצלאל סמוטריץ' ויוסי שלי, מנכ"ל משרד ראש הממשלה. "ברגע זה אני משיק מחדש את הפעילות של החברה בשדרות ובעוד פחות משעה אעלה שוב על מדים ואצטרף לחבריי בלחימה בדרום. החזית העסקית והחזית הצבאית פועלות זו לצד זו במציאות הזויה שאפשרית רק כאן בישראל. מציאות שמחדדת עד כמה חשובה ההמשכיות העסקית לשיקום העוטף, דווקא בימים אלו וגם תחת אש", כך נאם הבוקר שי ליברמן, מנכ"ל חברת קווליטסט ישראל ואירופה.
עוד הוסיף שי ליברמן: "אנחנו נמצאים כאן קודם כל כי זה חשוב! חשוב לקחת את הפריפריה ולחבר אותה להייטק, זה ערכי וציוני, שנית, מצאנו בשדרות מטמון של אנשים נפלאים ואחרון - יש לנו שיטה שעובדת. הכשרנו כאן כבר מאות עובדים עם למעלה מ- 80% השמה, ואת ההצלחה הזאת חייבים להעצים. בזכות התמהיל הזה אנחנו פה, למרות הטילים, למרות הלחימה והקושי". 
במהלך האירוע, התקיים שולחן עגול עם הדרגים המקצועיים במסגרתו נדון חיזוק מערך ההכשרות להייטק על מנת להכשיר מאות עובדים מקרב תושבי שדרות ועוטף עזה.  "אנחנו מכוונים  גבוה, ושואפים להצמיח כאן 500 – 600 אנשי הייטק בשנים הקרובות, להפוך את שדרות למרכז הייטק שיתחרה במרכזים המובילים במרכז הארץ. לשם כך אנחנו צריכים את כל הדחיפה והתמיכה הממשלתית" ציין ליברמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה