דיגיטל וטק

חברת הפינטק הישראלית קוטפת שני פרסים יוקרתיים: "שימוש יעיל בנתונים"

ארניקס זכתה בשני פרסים בינלאומיים יוקרתיים בתחומי ה-AI והפינטק. החברה נבחרה עם פתרון ה-AI הטוב ביותר בענף הביטוח מטעם חברת AI Breakthrough. הפתרון מאפשר לחברות ביטוח לבנות מודלים של AI בגישת "עשה זאת בעצמך". המנכ"ל רובין גילת'ורפ: "פועלים להתמודד עם הביקושים הגדלים"
מערכת ice | 
פינטק (צילום shutterstock)
חברת הפינטק ארניקס (Earnix), העוסקת בפיתוח טכנולוגיות AI לתמחור והתאמה אישית של מוצרים בענפי הביטוח והבנקאות, הודיעה אתמול (שלישי) על זכייה בשני פרסים בינלאומיים יוקרתיים. החברה נבחרה עם פתרון ה-AI הטוב ביותר בענף הביטוח מטעם חברת מחקרי השוק AI Breakthrough המתמחה בדירוג חברות, טכנולוגיות ומוצרים בתחום ה-AI. לתחרות הוגשו השנה 5,000 מועמדויות מ-20 מדינות. בנוסף ארניקס נכנסה לרשימת 100 החברות המובילות בתחום פתרונות AI למגזר השירותים הפיננסיים- AIFintech100, של ארגון Fintech Global.   
AI Breakthrough העניק לפתרון Model Accelerator שפיתחה ארניקס, את הפרס היוקרתי בשל יכולות ה-AI הייחודיות שלו המסייעות לחברות הביטוח הגדולות בעולם ובישראל. הפתרון מאפשר לחברות ביטוח לבנות מודלים של AI בגישת 'עשה זאת בעצמך' תוך איזון בין סיכון  לבין מחיר בהצעות חדשות שחברת הביטוח מביאה לשוק. נוסף על מודול התמחור (Price-It) ה-Model Accelerator מאפשר לכל חברת ביטוח ליישם ולהשתמש בכל מודל שפיתחה בפעילויות התמחור, החיתום והדירוג הקובע את הפרמיה של הפוליסה.    

רובין גילת'ורפ (צילום: אלי דסה)
רובין גילת'ורפ, מנכ"ל חברת הפינטק, ארניקס: "שימוש יעיל בנתונים מסייע ללקוחות שלנו להקדים את המתחרים תוך היצמדות לרמות הסיכונים שהם בוחרים. Model Accelerator תוכנן כדי לסייע לחברות ביטוח להתגבר על התהליכים הידניים המורכבים הכרוכים בבניית מודלים. אנו נמשיך לפתח את הפתרון כדי להקטין באופן משמעותי את המורכבות של שימוש במודלים בסביבות שונות (interoperability) ולאפשר לחברות ביטוח לקצור את התועלות של בנייה מתוחכמת של מודלים".
גילת'ורפ הוסיף: "הבחירה שלנו לרשימת AIFintech100 מעידה על העבודה הקשה והמסירות של צוות העובדים והעובדות הגלובלי שלנו ועל הצמיחה העסקית שלנו. אנו גאים על הבחירה בארניקס כאחת מחברות הפינטק המובילות ופועלים להתמודד עם הביקושים הגדלים של חברות השירותים הפיננסיים המובילות בעולם".
סטיב יוהאנסון, מנהל AI Breakthrough: "פתרון Model Accelerator מאפשר לחברות ביטוח לקדם את הבנייה של מודלים מתוחכמים לשלב הבא. מנהלי החברות זיהו את הפוטנציאל הטמון ב-AI אך האימוץ שלו היה איטי בגלל הקושי לייבא מודלים חיצוניים, בשל התהליכים הידניים שנדרשו כדי לבנות אותם כמו גם חוסר הגמישות בפיתוח מודלים של למידת מכונה בגלל מגבלות תוכנה וזמן. Model Accelerator נבנה כדי להתמודד עם האתגרים הללו. חברות ביטוח יכולות עתה להיערך לעתיד ללא תלות בשינויים רגולטוריים, עם גמישות שתאפשר להם לבצע תפניות עסקיות בעקבות שינויים בשוק". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה