דיגיטל וטק

חברת הפינטק ארניקס הישראלית במינוי מסקרן: זה הבכיר שמצטרף להנהלה

חברת הפינטק ארניקס (Earnix), מובילה עולמית בפיתוח טכנולוגיות AI לתמחור והתאמה אישית של מוצרים בענפי הביטוח והבנקאות, הודיעה על מינויו של בארי מרט ל-Chief Product Officer: "שמח להוביל את תחום המוצרים בארניקס ולתת מענה מהיר ואיכותי לשוק העולמי הנמצא בצמיחה מואצת"
מערכת ice | 
בארי מרט (צילום דויד גראבה)
חברת הפינטק ארניקס (Earnix), מובילה עולמית בפיתוח טכנולוגיות AI לתמחור והתאמה אישית של מוצרים בענפי הביטוח והבנקאות, הודיעה היום (חמישי) על מינויו של בארי מרט ל-Chief Product Officer .
בארי בעל ניסיון של 20 שנה בתעשיית הפינטק והשירותים הפיננסיים. במהלכן, צבר נסיון רב בבנייה והובלה של צוותי ניהול מוצרים, תוך שימת דגש על חדשנות מבוססת דאטה. במהלך הקריירה החזיק בארי בשורה של תפקידים ניהוליים בתחומי מכירות, ניהול ועיצוב המוצר וכן בתחומי הפיתוח. בין השאר, כמנהל יחידות עיסקיות ב NICE ו-NICE Actimize. נוסף על תפקידו כ-CPO של ארניקס, ימשיך בארי להוביל את תחום הבנקאות בחברה. 
 
רובין גילת'ורפ, מנכ"ל ארניקס: "לבארי יש את הכישורים, הידע והניסיון המתאימים להוביל את אסטרטגיית המוצר של ארניקס. הניסיון העשיר שלו בשילוב חדשנות מבוססת AI בשירותים פיננסיים הוא חיוני בעת שדרישות הצרכנים הופכות למתוחכמות יותר. המינוי מבטיח שהלקוחות שלנו ייהנו מהפתרונות הדרושים להם כיום ובעתיד".
בארי מרט, Chief Product Officer (CPO), ארניקס: "לאורך הקרירה צברתי ניסיון רב בפיתוח ויישום של טכנולוגיות מבוססות AI בעולמות הפיננסים לטובת שיפור חוויית הצרכן ולהתאימה לעולם הדיגיטלי. המגמות מעידות על כך שארגונים בתחום השירותים הפיננסיים חייבים להתמודד עם האתגרים שנוצרו בעקבות התחרות, השינויים הדמוגרפיים והרגולציה המתפתחת. אני שמח להוביל את תחום המוצרים בארניקס ולתת מענה מהיר ואיכותי לשוק העולמי הנמצא בצמיחה מואצת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה