דיגיטל וטק

מוביט עושה שינויים באפליקציה: זה מה שלא תראו יותר

אורן הלמן צייץ בחשבונו הפרטי: "עשיתי לבתי שלי מנוי ב- moovit, בכדי שתוכל להשתמש בתחבורה ציבורית ואז גיליתי שהם קוראים לה "נכה". מוביט השיבה לו: "בעקבות פנייתך שינינו את שם הפרופיל באפליקציה ל- "נוסע/ת עם מוגבלות", והוא מופיע כעת במסכים הרלוונטיים ובאיזור האישי"
מערכת ice |  1
מוביט (צילום Magma Images)

סיפור לא שגרתי נרשם בשבוע האחרון, כאשר בעקבות ציוץ בטוויטר של המשנה ליו"ר חברת החשמל לשעבר, "מוביט" חדלה להשתמש במונח "נכה" והחליפה אותו ב"בעל מוגבלות", לאחר שהפנייה שלו עלתה על נקודה שכנראה לא קיבלה את האבחנה הנכונה.

על פי 'סטטוסים מצייצים', אורן הלמן צייץ בחשבונו הפרטי: "עשיתי לבתי שלי מנוי ב- moovit, בכדי שתוכל להשתמש בתחבורה ציבורית ואז גיליתי שהם קוראים לה "נכה". בעולם המערבי הנאור אומרים "עם מוגבלות". בישראל הנחשלת מכנים אותם "נכה".
 



עוד הסביר הלמן על השתלשלות העיניינים: "וליה? היא שאלה "אותי למה כתוב שאני נכה"? מה אני אמור לענות?! מוביט - תשנו את זה מייד!" תוך מספר שעות הגיעה התשובה של Moovit: "שלום אורן, תודה על הפניית תשומת הלב".

לסיום הוא הסביר מה כללה הפנייה בתגובה של מוביט לדבריו: "בעקבות פנייתך שינינו את שם הפרופיל באפליקציה ל- "נוסע/ת עם מוגבלות", והוא מופיע כעת במסכים הרלוונטיים ובאיזור האישי"

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נו באמת
    קובי 08/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כן היא נכה בעל מוגבלות זה נכה
    סגור