דיגיטל וטק

תוך 35 דקות: שני הכוכבים עשו סולד אאוט ויפתחו מופע נוסף

אחרי שגדולי הזמרים המצליחים ביותר בישראל עשו סולד אאוט, הגיעה שעתם היפה של היוטיוברים המובילים "דה כהן" ו"מאסטר אוהד", אשר מכרו 8,500 כרטיסים נוספים תוך 35 דקות בלבד
מערכת ice | 
הופעות (צילום unsplash)
לראשונה בישראל, היוטיוברים הישראלים המובילים "דה כהן" ו"מאסטר אוהד", עשו היסטוריה והפכו ליוטיוברים הראשונים שעשו סולד אאוט בהיכל מנורה.
השניים יארחו בישראל את אליפות ה"בראול סטארס" במופע ראשון מסוגו באותו היכל מנורה. זאת כאשר אל המופע יגיעו במיוחד מרחבי הגלובוס כוכבי הגיימינג הגדולים בעולם להתחרות נגד הכוכבים מישראל.
שני היוטיוברים המצליחים, אשר מכרו 8,500 כרטיסים נוספים תוך 35 דקות בלבד, הכריזו כי הם פותחים מופע שלישי. לדבריהם, המופע מקדם ברחבי העולם את נושא השבת החטופים לקהל של מאות אלפי חובבי גיימינג אשר צופים ביוטיוברים הישראלים.

עולם הגיימינג הפך בישראל לתעשייה של ממש שאמנם לא מתקדמת כמו באסיה ואפילו בארצות הברית, אך נראה שאנחנו מתקדמים בצעדי ענק ולא מן הנמנע שישראל תככב בעוד כמה שנים ברשימות הנוצצות של הגיימרים המצליחים בעולם.
רק לאחרונה עולם הגיימינג קיבל בשורה של ממש, כאשר חברת באפ טכנולוגיות, שפיתחה ומתפעלת פלטפורמת מועדון לקוחות בינלאומי לגיימרים, הודיעה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת RAZER (רייזר), החברה המובילה בעולם למוצרי לייף סטייל לגיימרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה