דיגיטל וטק

אינטל מכחישה בעיות במעבדים: מה הסיבה האמיתית לקריסות?

אינטל מכחישה שהקריסות במעבדי הדור ה-13 וה-14 משפיעות על מחשבים ניידים, אך מפתחים טוענים אחרת ומדווחים על בעיות גם במעבדים ניידים של החברה. האם אינטל מסתירה את היקף הבעיה?
רפאל בן זקרי | 
אינטל (צילום shutterstock, freepik)
אינטל ממשיכה להתמודד עם קריסות במעבדי הדור ה-13 וה-14 למחשבים שולחניים, אך טוענת כי הקריסות אינן משפיעות על מעבדים ניידים. נציגי החברה מכחישים בתוקף את ההאשמות, למרות תגובות ברשת שטוענות אחרת.
מת'יו קסלס, מייסד חברת המשחקים Alderon Games ומפתח המשחק Path of Titans, טען ברדיט כי החברה חוותה קריסות גם במעבדים ניידים של אינטל. "יש לנו כמה מחשבים ניידים שנכשלו עם אותן הקריסות," כתב קסלס. "זה פשוט פחות שכיח מהקריסות במעבדים השולחניים." בעבר, Alderon פרסמה הודעה המאשרת אלפי קריסות במעבדי אינטל, ואף טענה כי תעבור להשתמש במעבדים של AMD עבור תשתיות השרתים שלה.
מאז ינואר, אינטל נאבקת בבעיה זו, שהמשיכה להתפשט בזמן שמפתחים ויצרני מחשבים מנסים למצוא פתרונות. הפתרון היעיל ביותר עד כה היה להחליף את הרכיב הפגום, ואינטל הייתה מוכנה לעשות זאת. החברה גם הוציאה הנחיות למשתמשים ויצרני לוחות אם לגבי הגדרות צריכת חשמל שיוכלו לסייע בפתרון הבעיה.
בסוף השבוע האחרון, בהודעה מטעם אינטל, הובהר כי החברה עדיין לא גילתה את הסיבה העיקרית לקריסות, אך הודגש שהמעבדים הניידים אינם סובלים מאותה הבעיה. "אינטל מודעת למספר קטן של דיווחי חוסר יציבות במעבדי הדור ה-13/14 הניידים," נאמר בהצהרה. אינטל הסבירה עוד כי התקלות במערכות ניידות נובעות ממגוון בעיות תוכנה וחומרה, והמליצה למשתמשים לפנות ליצרן המערכת במקרה של בעיות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה