דיגיטל וטק

עכשיו בשידור חי: סמסונג חושפת את המוצרים החדשים שלה

הצטרפו לשידור החי מאירוע ה-Galaxy Unpacked של סמסונג בפריז, שיחל ב-16:00 ובו מציגה החברה את המכשירים המתקפלים החדשים, Z Fold 6 ו-Z Flip 6, יחד עם שעונים חכמים וחידושים נוספים
רפאל בן זקרי | 
Galaxy Z 6 Sereis (צילום Slashleaks)
היום בשעה 16:00 שעון ישראל, סמסונג תקיים בפריז את אירוע ההכרזה הגדול שלה לקיץ, ה-Galaxy Unpacked. באירוע צפויה הענקית מקוריאה לחשוף מגוון חידושים, ביניהם הדגמים החדשים של המכשירים המתקפלים שלה - ה-Z Fold 6 וה-Z Flip 6, וכן מוצרים נוספים בתחום הלייף-סטייל.
צפו בשידור החי שיתחיל ב-16:00:
 
לפי השמועות, ה-Z Fold 6 וה-Z Flip 6 יגיעו עם עיצוב חדש ומסגרת טיטניום, שיפורים במסכים ובביצועים, ומצלמות ראשיות של 50 מגה-פיקסל. שני המכשירים יופעלו על ידי מעבד Snapdragon 8 Gen 3, וישלבו טכנולוגיות מתקדמות נוספות. בנוסף לטלפונים, סמסונג צפויה להציג את השעונים החכמים Galaxy Watch 7 ו-Watch Ultra עם מעבד Exynos W1000, וכן את הטבעת החכמה Galaxy Ring שתעקוב אחר מדדים בריאותיים ותתממשק עם מכשירי סמסונג אחרים.
לפי הדיווחים האחרונים, אירוע הקיץ של סמסונג צפוי להביא חידושים משמעותיים גם בתחום ה-AI, במיוחד לאור הציפיות הגדולות מצד הצרכנים והחידושים הטכנולוגיים שהחברה מתכננת להציג. ההכרזות הצפויות עשויות להשפיע על שוק הטלפונים המתקפלים ועל שוק המוצרים הלבישים, ולהתחרות במתקפלים של מתחרות כמו שיאומי, גוגל ומוטורולה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה