דיגיטל וטק

מהפכת ה-AI: החברה הישראלית שהתקבלה לפרויקט הייחודי של גוגל

חברת IXDen נבחרה לתכנית קרן הסטארטאפים של גוגל, המתמקדת בתחומי הבינה המלאכותית, וזכתה במענק. שמה של החברה יצא למרחוק בזכות פלטפורמה ייחודית המהווה מגן מפני איומים סייברים המכוונים לפגוע בתשתיות קריטיות כמו מים, גז ואנרגיה. המנכ"ל: "ציון דרך משמעותי, נקבל גישה למאגר עצום של משאבים"
מערכת ice | 
אבטחת סייבר (צילום shutterstock)
חברת IXDen העוסקת בתחומי הסייבר וחיזוי כשלים תפעוליים, מודיעה היום (שלישי) כי התקבלה לתוכנית היוקרתית של קרן הסטרטאפים של גוגל, המתמקדת בתחום הבינה המלאכותית. הקרן, שהושקה לאחרונה, נועדה לקידום צמיחתן של חברות סטארט-אפ מבטיחות בתחום הבינה המלאכותית. תכנית זו מעניקה סיוע משמעותי לחברות בינה מלאכותית בעלות פוטנציאל גבוה.
IXDen בלטה במיוחד בזכות פלטפורמת בינה מלאכותית ייחודית שפיתחה, המהווה מגן מפני איומים סייברים המכוונים לפגוע בתשתיות קריטיות כמו מים, גז, אנרגיה ותחבורה. הגישה הייחודית שלה לאבטחת ציוד ומכשירים בתחום ה-IoT מאפשרת זיהוי של איומים ביטחוניים והתנהגות חריגה בכל הרמות, החל מחיישנים ומכשירים ועד לתשתיות תקשורת תעשייתית (PLC) ומערכות בקרה מרחוק  (RTU). הפתרון של IXDen מתמקד ביצירת ודאות והורדת הסיכון עבור חברות תשתיות. בנוסף, מאפשר הפתרון הקטנת עלות הבעלות הכוללת (TCO), הגדלת הכנסות מהירה, שיפור שרות הלקוחות וקיצור זמן החזר ההשקעה.
"אנו נרגשים לבשר על קבלתנו לתוכנית הסטארטאפים בתחום הבינה מלאכותית של  גוגל." אמר ציון הראל, מנכ"ל משותף ב- IXDen  "מענק זה יהווה זרז משמעותי עבורנו, יאפשר לנו לקדם את היעדים השאפתניים שלנו ויחזק את מעמדנו כמובילים בתחום אבטחת תשתיות קריטיות באמצעות בינה מלאכותית". 
הפתרון של IXDen מוטמע בחברות תשתיות לאומיות מובילות בעלות אלפי אתרי תפעול, מיליוני סנסורים בשטח וניתוח וקריאה של עשרות מיליארדי נתונים  בחודש ומספק, בזמן אמת, מידע על כל ניסיון חדירה או שינוי במידע המגיע מהסנסורים. הפתרון מספק תמונת מצב כוללת על בריאות המערכת ומאבטחה,  תוך זיהוי וניבוי מתמשכים של אירועים חריגים כגון מתקפות סייבר, תקלות במכשירים או בחיישנים, תפקוד לקוי של המערכת, דליפות, סטיות בחיישנים, כיולים שגויים ועוד.
IXDen מיישמת אלגוריתמים מתקדמים של למידת מכונה ובינה מלאכותית בשילוב עם מתמטיקה ייחודית, מודלים התנהגותיים וסטטיסטיים מתקדמים, וניתוח נתונים המאפשרים גילוי של סטיות מזעריות בנתוני החיישנים תוך כדי הגנה מפני חבלה בהם. המערכת פותחה על בסיס פטנטים שהחברה רשמה בארה"ב ואירופה מבוססים AI ואלגורתימיקה חדשנית וייחודית ל-IXDen. 
"ההכרה הראויה הזו של Google היא ציון דרך משמעותי עבור IXDen. כאחת שנבחרה מתוך קבוצה של מועמדים מצוינים , מקבלת IXDen גישה למאגר עצום של משאבים, תוכנית החונכות של Google  מחברת את IXDen  עם מומחים בתעשייה ומציעה הדרכה יקרת ערך בתחומים קריטיים כמו פיתוח , אסטרטגיה ושיווק. תמיכה מקיפה זו תדחוף את מסלול הצמיחה של IXDen, ותאפשר לה להמשיך ולשכלל את הטכנולוגיה שלה ולהרחיב את טווח הפעילות שלה", אמר ד"ר לאוניד קופרמן, מנכ"ל משותף ב- IXDen.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה