דיגיטל וטק

פריצת דרך בבינה המלאכותית בישראל: זה הכנס שנערך

איטרניטי מקבוצת Aman ערכה את כנס ה-DATATHON השנתי בו השתתפו 7 מרצים שסיפרו על הדרכים היצרירתיות שלהם כדי להשתמש בדאטה וAI. בכנס הרצו שבעה דוברים שהם חוד החנית של תעשיית הדאטה וה-AI בישראל
מערכת ice | 
בינה מלאכותית (צילום shutterstock)
איטרניטי מקבוצת Aman מכריזה על סיומו המוצלח של אירוע הדאטהטון השנתי השביעי שלנו, שנערך אתמול. אירוע זה, שהוקדש אך ורק לשיתוף והפצת ידע, הציג נתונים פורצי דרך ופתרונות AI שהוצגו על ידי שבעה דוברים שנבחרו בקפידה.
הדאטהטון השנה היה משמעותי במיוחד שכן הוא התייחס לנושאים המאחדים ומחזקים את החזית הטכנולוגית במציאות החדשה שלנו מאז ה-7 באוקטובר. בנוסף לדיון בנושאים הרלוונטיים הללו, הועידה הוצגה גם ברעיונות מהפכניים שמתעלים מעבר לאירועים עכשוויים, התמקדות בנוף הרחב יותר של חדשנות טכנולוגית.

(קרדיט: יח"צ)
אל האירוע הגיעו כ-400 אורחים, ברובם מנהלי נתונים מובילים מארגונים שונים, מה שהפך אותו לפלטפורמה תוססת לנטוורקינג והחלפת רעיונות חדשניים. השנה, ההרצאה הזוכה הייתה של סא"ל אירית אלגבי, רע"ן פיתוח, מוצר ודאטה ביחידת שחר בצה"ל, ומובילה צוות של 140 אנשים העוסקים במגוון תחומים. סיפרה בהרצאתה איך משתמשים ב-AI לגיוס מילואים מנצח וחשפה שיטות וטכנולוגיות מתקדמות בהן הצבא משתמש כדי לנהל את גיוס המילואים בצורה חכמה ויעילה.
בנוסף לאירית הגיעו עוד שישה מרצים: עודד נפתלי, סמנכ"ל מערכות המידע בחברת נגה, אשר זכה במקום השני בתחרות, דנה סהר, מנהלת תחום הדאטה במשרד העבודה, אביחי יעקב Director Advanced Analyst  ובינה מלאכותית במימון ישיר, תומר אלמגור כתב הדאטה של N12, גבע מנחם, מוביל הטכנולוגיה בחמ"ל האזרחי לאיתור נעדרים ושקד זיכלינסקי ארכיטקט AI שסיפר על מערכת העיתון שהקים מבוססת AI. 
אסף בר, מנכ"ל Eternity מקבוצת Aman: "זו השנה השביעית שאנו עורכים את אירוע הDatathon שלנו, הייחוד שלנו הוא קודם כל ביצירת שינוי אצל לקוחותינו  שינוי עסקי באמצעות דאטה , לכן זו מחויבות כפולה גם עבור הקהילה שלנו קהילת הדאטה לשמור אותה כל הזמן מאוחדת  . המטרה שלנו לתת במה לשיתוף ידע וחדשנות בתחום הנתונים וה-AI. כנס זה הפך לפלטפורמה המרכזית להצגת פתרונות יצירתיים ושיתוף סיפורים מעוררי השראה המניעים את הקידמה הטכנולוגית שלנו. בכל שנה, אנו מפגישים כמה מהמוחות המבריקים ביותר כדי לדון ולהציג רעיונות מהפכניים, והשנה הזו לא הייתה יוצאת דופן. התובנות והחידושים המשותפים כאן לא רק מחזקים את הקהילה שלנו אלא גם סוללים את הדרך לעתיד חדשני יותר וקידום ישראל כאומת AI".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה