דיגיטל וטק

שיפור לשעת חירום: מוטורולה סולושנס ברכישה חדשה ומסקרנת

מוטורולה סולושנס מכריזה על רכישת Noggin, ספקית תוכנה לניהול אירועי חירום מבוססת ענן. הפלטפורמה המתקדמת של החברה תאפשר לארגונים להתכונן ולהגיב ביעילות למקרי חירום, תוך שיפור החוסן העסקי והתפעולי. מה המשמעות של המהלך החדש הזה?
רפאל בן זקרי | 
מוטורולה סולושנס
מוטורולה סולושנס הכריזה על רכישת Noggin, ספקית בינלאומית של תוכנה לניהול אירועי חירום (CEM) מבוססת ענן. באמצעות הרכישה, תוכל מוטורולה סולושנס להציע ללקוחותיה פתרונות מקיפים לניהול אירועי חירום ולשפר את החוסן העסקי והתפעולי שלהם.
התוכנה של Noggin מאפשרת לארגונים ולחברות תשתיות קריטיות להתכונן ולהגיב ביעילות למקרי חירום. הפלטפורמה האינטגרטיבית הזו כוללת יצירת תהליכי עבודה גמישים, שימוש במפות מובנות, דאשבורדים ייעודיים למתן תמונת מצב בזמן אמת ושיפור התקשורת בין הכוחות בשטח. עם ממשק ידידותי וקל לשימוש, התוכנה מאפשרת לכוחות המענה בשטח לתקשר ביעילות ולקבל תמונת מצב אחידה בזמן אמת.
"ההשקעות שלנו בטכנולוגיה לטובת חיבור בין אלו שבמצוקה לכוחות שיכולים לסייע להם היא קריטית יותר מתמיד," אמר גרג בראון, יו"ר ומנכ"ל מוטורולה סולושנס. "חברת Noggin מאפשרת לנו להעמיק את החוסן של ארגונים ואת יכולות ניהול אירועי חירום, הדרושים כעת יותר מתמיד על מנת להתמודד עם האיומים והמורכבויות הגוברים בעולם."
חברת מוטורולה סולושנס מציעה פתרונות בתחום התקשורת וביטחון הציבור ברחבי העולם, עם טכנולוגיות מתקדמות לשיפור הבטיחות והאבטחה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה