דיגיטל וטק

ערוץ 14 בפרויקט חדש: זה השדרוג שמגיע לאתר הרשמי

בזירה החדשה שנפתחת בדיגיטל 14 לסיקור הבחירות לנשיאות ארצות הברית, שתפתח כאמור ב-27 ביוני, ניתן למצוא הסברים על שיטת הבחירות, להתעדכן בסקרים ובמפת האלקטורים, לבחון את המועמדים גם ביחסם לישראל וגם באופן כללי, לוחות זמנים ועוד
מערכת ice | 
עכשיו 14 (צילום מסך ערוץ 14)
פיצ'ר חדש בדיגיטל של ערוץ 14. זירה מיוחדת לבחירות לנשיאות ארה״ב 2024. לקראת העימות הראשון בין המועמדים לנשיאות ארה״ב, שישודר ברשת CNN, ערוץ 14 ישיק מחר (חמישי) זירה מיוחדת ברשת לכיסוי מערכת הבחירות.
בזירה החדשה, שתפתח כאמור ב-27 ביוני, ניתן למצוא הסברים על שיטת הבחירות בארה״ב, להתעדכן בסקרים ובמפת האלקטורים, לבחון את המועמדים גם ביחסם לישראל וגם באופן כללי, לוחות זמנים ועוד.

את הזירה תערוך תאיר אלטשולר מדיגיטל 14. בנוסף, יעלו לזירה דיווחים שוטפים של שליחת הערוץ לארה״ב, ליבי אלון, שתסקר את מערכת הבחירות היישר מוושינגטון. המדור המיוחד ייסקר את הבחירות בארצות הברית לאורך ולרוחב.
דיגיטל 14 מופעלת על ידי חברת "ערוץ יהודי ישראלי בע"מ" שבבעלות המיליארדר יצחק מירלשוילי. מאז תחילת פעילות המחלקה ב-18 בינואר 2021, משרדי המחלקה נמצאים בקריית התקשורת במודיעין. במחלקת הדיגיטל עובדים מעל ל-40 כתבים ראשיים וזוטרים, עורכי חדשות, תחקירנים ועוד. למחלקה פלפורמה של אתר אינטרנט ויישומון המספקים לציבור מידע חדשותי ומדורים בנושאי חדשות, פוליטיקה, חדשות חוץ, משפט, אוכל, תרבות ובידור, דעות, צבא וביטחון, ספורט ובריאות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה